Jump to content
Sign in to follow this  
Seed

Cannabis til kreftpasient

Recommended Posts

Seed

Hei.

Da har det seg sånn at noen i nær familie har fått kreft diagnose. Ene lungen og ryggmargen er infisert.

Dette ble diagnostisert veldig nylig.  Cellegift behandling starter om ikke lenge, en ukes tid har jeg fått inntrykk av.  Har til nå bare grodd en plante til test grow, det gikk veldig bra og fikk ca 75g tørket utav en plante. Dette er for å behandle IBS  som jeg har kroniske smerter av.  Men nå har jeg lyst å hjelpe dette familiemedlemmet. Jeg har northern lights auto og superskunk auto frø tilgjengelig. 

Jeg har ikke snakket med personen enda om dette, men vedkommende vet at både jeg og andre familiemedlemmer er cannabis forbrukere uten at dette har medført noen spesiell problematikk. 

Jeg har fått med meg at det var noe som het dyrkeklubben som hjalp folk med kreft og sykdom her før i tiden. Er det noen som kunne kommet med noen råd i forhold til å dyrke cannabis til kreftpassient ? Han er allerede uti behandlingen når evt planter er ferdige, men planen er at han skal kunne bruke dette til kvalme og appetitt i forhold til cellegift og stråling. I tillegg til at det kanskje kan kutte litt ned på opiat inntaket en får hos legen.  All info og tips tas med et stort takk ! Gjerne send tips/info på PM visst det er heller ønskelig. Da har jeg også mer mulighet til å skrive mer konkret om dette, og hadde vert fantastisk visst det var noen jeg kunne slengt et spørsmål til iblandt. 

Dette ble en rotete post, men det meste er ganske kaos i hjemmet akkurat nå :-|