Jump to content
Sign in to follow this  
Tyren44

Tomato tent :)

Recommended Posts

Tyren44

Noen som har fått med seg dette:

Tenkte jeg skulle bestille et og teste for moro. 499$ + shipping fra Tyskland er ikke galt. Greit til eget bruk, og en god venn eller dame :)

Borgerrotte

Finnes vel noen her på forumet som har fått problemer ved utenlandsbestillinger, selv ved uskyldig produktbeskrivelse. Hvis du kan kjøre til Tyskland eller få det som poste restante i et av landene rundt oss så kan det sikkert gå. Slike produkter som dette er jo helt perfekt.

Edited by Borgerrotte

Dr Dank

Ser jo ut som et prima telt til små grows. Bra LED lys fra ChilLED, evt Quantum Boards, og temp/vifte-kontroll. Til prisen vil jeg si at du får mer på å kjøpe separate deler, men det er vel ikke meningen heller. Synd de ikke kommer større. 

Når det kommer til å bestille produkter som dette direkte til hjem-adr ser jeg ikke på som noe problem. Men om du har noia og ikke vil så er det forståelig, da er PR Strømstad A/B greit å være kunde hos. De kan ta imot varen for deg, men du må hente den selv i Strømstad. 

jiffemann

Genialt konsept, men teltet er for lite ass, det der er ikkje til mye mer enn for "testing". Skal ha lavt forbruk for at det vil vere nok til eget bruk.

Tyren44
På 14.8.2019 at 22.24, jiffemann skrev:

Genialt konsept, men teltet er for lite ass, det der er ikkje til mye mer enn for "testing". Skal ha lavt forbruk for at det vil vere nok til eget bruk.

I know, men bedre og få opp noe enn ingenting :) Ikke alle som har plass til et fat ass stort telt.

• Thumbs up 1