Jump to content
Sign in to follow this  
nuckyG

Trenger litt hjelp ang. Bedrocan.

Recommended Posts

nuckyG

Hei,

Jeg er en ung mann på tjuefire år og har blitt diagnosert med Panikk angst og PTSD.

Har konsumert cannabis hver dag i elleve år og vet at dette er en bra medisin for mine problemer. 

Jeg har hatt store rusproblemer tidligere i mitt liv med benzodiazepiner m.m. og motter fra de norske legene mine, mer benzo. (Diazepam), som dere kanskje kan forstå så vil jeg ha en mer bærekraftig medisin. 

Nå er jeg på tur til å bestille en billett til Amsterdam for å hente meg bedrocan og lurte på om det fantes noen snille sjeler her på norcan som har navnet/kontakt informasjon til noen leger som skriver dette ut. 

Tusen takk for alle svar.

Mvh

onto

her er info fra Normal Norge

BEDROCAN FRA NEDERLAND

Innførsel av medisinsk cannabis i Schengen-området er lovlig, i henhold til §75 i Schengen-avtalen. Det betyr at du kan importere cannabis-medisinen Bedrocan fra Nederland til Norge. Den offentlige klinikk-kjeden Expat Medical Center i Amsterdam er et av legesentrene som har hjulpet pasienter med dette. 

Man kan også sjekke med naturmedisiner Ron Velthuis. Han holder til ca. 2 timers kjøretur fra Amsterdam. Han har hjulpet norske pasienter i Nederland med resept. Du må ringe i god tid for å avtale time. Les mer om klinikken hans her.

Med henvisning fra norsk lege: Den reisende kan medbringe legemidler tilsvarende inntil én måneds forbruk etter angitt dosering dersom den reisendes medisinske behov kan dokumenteres ved erklæring fra lege i Norge.

Uten henvisning fra norsk lege: En reisende med folkeregistrert adresse i Norge kan ved innreise/retur til Norge kun ha med seg narkotiske legemidler for inntil én ukes forbruk etter angitt dosering.

Dersom du får skrevet ut medisinsk cannabis, må apoteket bestille dette og det kan ta opptil to dager før du kan hente medisinen. 
Det er ikke noe garanti at du får medisinsk cannabis i Nederland, hvert tilfelle blir vurdert individuelt. Les en brukerhistorie der en av våre medlemmer deler sine erfaringer på veien i forsøket for å få medisinsk cannabis.