Jump to content
michaelgreen

Uheldig

Recommended Posts

michaelgreen

Dette her er en utrolig trist historie på mange måter, Jeg mistet både kompisen min og alt jeg elsker å drive med.

På lørdag litt ut på ettermiddagen stod jeg opp til å finne min kompis ligge dø på sofaen min, min første reaksjon var å ringe 113 selvfølgelig, å startet hjerte lungeredning,  jeg bodde bare 2 min unna Bærum sykehus, så ambulanse der fort, men han var ikke til å redde.  Når de tok Ambulansepersonellet tok over låste jeg begge rommene som jentene mine stod i. 

Jeg fortalte at jeg hadde hat dårlig erfaring med politi som bryter seg inn på rommet mitt etter dødsfall, Har opplevet dette en gang før dessverre med min mor som tok OD, å politiet tok seg en ekstra kikk. 

Jeg har også som hobby å lage diverse natur medisin og dyrker diverse urter i tillegg til det som er vår felles hobby.

Jeg fikk nøkkelen min i går ,å dro dit etter jeg hadde vært hos min datter , det var ikke en ting der ,alt ,jeg mener alt som har noe med planter jord piper ubrukt telt, utstyr i pakker urtene ,næringen, min egen lagde nøring og Alle jentene mine . 

Det er så vondt å miste det man har laget selv fra lys til plante og venn.     

Men jeg vil aldri gi opp jeg gjør dette for en grund , hvem har råd til å kjøpe Bedrocan på apoteket , å hvorfor.....

Advokaten mener jeg kan si hadde til utstyrer  , Noen som har tips til hvordan få skrapa sammen kroner … Ps  : har nytt å bedre sted , hehe

Hilsen en som aldri gir seg..

• Like 1