Jump to content
Sign in to follow this  
nuckyG

Regler for Cannabis frø i Sverige.

Recommended Posts

nuckyG

Noen som vet hvordan evt straffer er for å bestille frø til Sverige? 

5ern

De seøger cannabisfrø i sverige. Det er sånn jeg skaffer frø :D

Hemp Hampesen
4 timer siden, nuckyG skrev:

Noen som vet hvordan evt straffer er for å bestille frø til Sverige? 

Bot mest sannsynelig,post restante funker fint.

Dr Dank

Det er lov å selge frø i Sverige, så det går fint. Bestill til denne adressen og følg instruksjonene angitt der om du bor i nærheten. Om du allerede har funnet hvilke frø du skal ha er det bare å bestille, men det finnes en ganske bra frøbank i Sverige du kan sjekke ut. De bruker kortere tid og koster mindre i frakt selvfølgelig. 

5ern

Jeg bestilte fra den nettsiden. Fornøyd :)

nuckyG

Jeg har bodd i Spania i et par år og har blitt svært kresen på genetikk. Så jeg lurer på om jeg bestiller fra USA, kommer de trygt til min postkasse i Sverige? 

5ern

Skal ikke være noe problem. Jeg bestile fra Nederland og Danmark engang uten problem.

Dr Dank
22 timer siden, nuckyG skrev:

Jeg har bodd i Spania i et par år og har blitt svært kresen på genetikk. Så jeg lurer på om jeg bestiller fra USA, kommer de trygt til min postkasse i Sverige? 

Bestiller du fra en frøbank, kan du velge hvilken produsent fra USA eller andre land om du vil. Null poeng å få frø sendt helt fra USA når de samme frøene finnes i frøbanker her i Europa eller Scandinavia. Men hvis du vil betale mer frakt og vente lenger be my guest!! Selv har jeg bestilt frø fra USA i Sverige og England. 

Edited by Dr Dank

Kjøkkenbenk

Har alltid bestilt til postrestante i strømstad uten noe problem.

rk
3 timer siden, Kjøkkenbenk skrev:

Har alltid bestilt til postrestante i strømstad uten noe problem.

Må man registrere seg på hjemmesiden til poste restante Strømstad?

Dr Dank

Ja, for å få det (kunde)nummeret som skal erstatte navnet ditt på pakken og i bestillingen. Du får en mail med all info nå du har reg.

I mine øyne er dette det ENESTE alternativet til nesten 100% risikofri erverving av frø hvis man bor i østlands området. 100.- swede-bøkks for en sending på str med en konvolutt er det absolutt verdt! Bestiller du det du trenger for et års "drift" så er det jo en stor fordel alt i alt. Frø er lett å smugle siden de er små, bare å dytte de oppi rasser´n, dumpe/kaste eller svelge om du er nervøs for å bli tatt på grensa. Jeg har frøene som regel bare blandet i smågodt-posen jeg har sammen alt annen kjøtt og bacon etter litt harry-handel. 

• Like 1