Jump to content
illegalshop.no

illegalshop.no the tiny headshop

Recommended Posts

illegalshop.no

https://illegalshop.no headshop!

Vi leverer et bredt utvalg røykeutstyr. alt av rullepapir, bonger, vekter og stæsj. Vi etterstreber å holde høy kvalitet og god service for alle våre kunder

Vi tar personvern på alvor! Alle ordre blir sendt diskret og ingen reklame eller andre ting som forteller om innholdet vil kunne synes på forsendelsen.

Vi er lokalisert på Sørlandet, nærmere bestemt i Grimstad. Fra og med november vil du også kunne besøke oss i fysisk butikk i Arendal

Via vår nettbutikk kan du klikke inn på linken til vår samarbeidspartner fastbuds, og se utvalget deres:D

Klikk inn for en hyggelig handel

Tom @ illegalshop

received_2159089421060022.jpeg

Edited by illegalshop.no
  • Thumbs up 2

Frosthagen

kjør på med rabattkode for norcan, så skal det handles! :) 

• Thanks 1

Hemp Hampesen

Likte bambus bongen.)

Salmotrutta

Dårlig valg av navn på butikken da, ingenting av det dere selger er uloveligt, men navnet antyder at det er uloveligt.

Kunder vil bli uglesett av folk på utsia, hvis de går inn i den butikken der :/ synd, for jeg bor i nærheten og kunne tenkt meg en tur innom

velorex
10 minutter siden, Salmotrutta skrev:

Dårlig valg av navn på butikken da, ingenting av det dere selger er uloveligt, men navnet antyder at det er uloveligt.

Kunder vil bli uglesett av folk på utsia, hvis de går inn i den butikken der :/ synd, for jeg bor i nærheten og kunne tenkt meg en tur innom

helt enig. det er nye tider. finn et mer positivt navn.

velorex

snartlegalshop? (optimistisk, og mulig det drar feil kunder)

LHC

Dere skal ha kudos for innsatsen, men headshop i småby i Norge? Blir ikke mange kunder som tør å gå inn der.

Raudi

Enig i at navnet ikke va helt bra. Headshop har jo vært i oslo før ca 30 år sia, Skorpius tror jeg det hete. Var ikke nå problem å dra dit. Finn heller ett nøytralt navn.

• Thumbs up 1

Dr Dank

Joa Scorpius er en av de gamle traverne i Oslo de holder på enda. Ca 10-15% av butikken er bonger, papir, og annen stoner mikk-makk. Men sortimentet deres er ikke kun relatert til cannabis-kulturen. De selger alt fra stoffer/tøy til øredobber, røkelse og generisk hippie/indianer-krimskrams. Så å gå inn der er ikke uglesett, siden mange uskyldige piker og andre batikk-tryner også frekventerer der. Headshopen er bare et lokale de har over gata, hvor de lagrer gro-stash og div. 

• Thumbs up 1