Jump to content
Sign in to follow this  
skapnisse

Usikker på størrelse

Recommended Posts

skapnisse

Heisann!

Har for øyeblikket 1 stk Auto Critical 2.0 gående under en billig blurple ebay-led (100w reell), europris-jord (med coop ikke klumpende kattesand) i en 10L bøtte (grei drenering)

Sitter å sammenligner med andre groere på den store verdensveven, og syns veksten hos meg går så som så, og lurer på om dette er normal vekst 10 dager fra spiren ble satt i jord?

Vannet som er gitt er rett fra springen (ikke PH, venter på kit), og det har blitt gitt FishMix en gang. (0.5ml/l)

https://imgur.com/a/WhAPRab

Edited by skapnisse

5ern

Usikker med auto, men mine feminised vanlige planter hadde ikke vokst noe mer på den tiden iallfall.

skapnisse

Fint å høre!

Planten ser frisk og fin ut (selv om jeg ikke har de helt store plantekunnskapene).

Er RH lav og temperaturen høy, eller går det fint å fortsette slik?

jiffemann

Det går nok bra, men i denne fasen hadde det iallefall vert anbefalt med høyere fuktighet, temperatur er "innafor" om enn litt høy. Men ser bra ut så langt.

skapnisse
16 minutes ago, jiffemann said:

Det går nok bra, men i denne fasen hadde det iallefall vert anbefalt med høyere fuktighet, temperatur er "innafor" om enn litt høy. Men ser bra ut så langt. 

Okei, takk for råd!

Er ganske kaldt her så må ha en varmevifte stående , justerer den ned til jeg havner på ca 25grader :)

Skal prøve å få opp RH'en de kommende dagene

Dr Dank
7 timer siden, skapnisse skrev:

Er RH lav og temperaturen høy, eller går det fint å fortsette slik?

Om du er keen på å kjøre helt nazi på gro-miljø, så kan det være en god ide å forholde seg til en såkalt Vapor Pressure Deficit Chart;)

http://www.just4growers.com/stream/temperature-humidity-and-c02/vapor-pressure-deficit-the-hidden-force-on-your-plants.aspx

Edited by Dr Dank

rk

Hvordan går det?

Mine små autoer var på samme størrelse.

Jeg vet ikke i hvilken grad, eller om det vil påvirke veksten, men neste gang skal jeg være mer nøye med luftfuktigheten og bruke dome mens plantene er så små.

Edited by rk
slurv :p