Jump to content
Y111447

Beste nettside for kjøp av frø?

Recommended Posts

Y111447

Har tenkt å beggyne å dyrke litt og lurer på hvilken nettside på deep web som er best å kjøpe seeds på med bitcoin? Som jeg kan bestille rett til min egen postkasse uten å bekymre meg

Skal kjøpe itunes card og bruke paxful.com til og konvertere til bitcoin

hvilke seeds bør jeg kjøpe? og er det nok med led lys og sånn lyspære fra ebay til lys?

https://www.ebay.com/itm/E27-Led-Plant-Grow-Light-Bulb-hydro-flower-greenhouse-Indoor-full-spectrum-Lamp/183517243485?var=690861368403&_trkparms=ispr%3D1&hash=item2aba7ae85d:m:mi1S_9QnoRhd8uiCnekH98Q )

Har vifte og

Dr Dank
1 time siden, Y111447 skrev:

De lysa er dessverre ikke verdt pengene. Søk på forumets egne sider for metervis med info om hvilke lys du bør kjøpe. Jeg nevner bare Quantum Boards og/eller LED-Lightstrips fra Osram og Samsung. 

hvilke seeds bør jeg kjøpe?

Det er helt og holdent avhengig av deg selv, hva slags rus/effekt du ønsker og oppnå, evt om du er en erfaren dyrker eller noob. Sjekk Leafly.com

NorthernLights er alltid enkel for nybegynnere, men det er mulig du ønsker mer medisinsk effekt prøv strains med mer CBD. Det er virkelig opp til deg selv hva som passer best. 

Det er i mine øyne med den lille erfaringen jeg har, ikke no problem å bestille/betale for frø på vanlig måte. Man trenger ikke kryptere hver enkelt transaksjon. ;) Hvis du bor i "nærheten" av Strømstad anbefaler jeg på det sterkeste å prøve Posterestante Strømstad AB for leveranse. 

hvilken nettside på deep web som er best å kjøpe seeds

Du trenger ikke  noe deep web opplegg. Du kan bet med bitcoin om du ønsker å være ultra-anno på de fleste frøbanker. Prøv Seedsman.com eller Sweseeds.com evt søk på google etter frøbanker ( de har mye bedre utvalg enn de som kun selger sine egne frø) 

Lykke til!