Jump to content
Plenty420

Gavita LED

Recommended Posts

Plenty420

Hei

Noen som vet hvor man får kjøpt Gavita LED lamper, spesiell den i Europa bare i begynnelsen av 2020 kommende 1700e modellen?

Da bor man så a si rett rundt hjørnet av Gavita HQ I Andebu, Vestfold, så finnes det ingen retail der. Hva jeg forresten savner her inne...bortsett fra mange flere bruker, er et lite markedshjlrne. Kjøp, salg, bytte, tjenester mm.

Hilsen fra en gammel rev

jiffemann
8 minutter siden, Plenty420 skrev:

Hei

Noen som vet hvor man får kjøpt Gavita LED lamper, spesiell den i Europa bare i begynnelsen av 2020 kommende 1700e modellen?

Da bor man så a si rett rundt hjørnet av Gavita HQ I Andebu, Vestfold, så finnes det ingen retail der. Hva jeg forresten savner her inne...bortsett fra mange flere bruker, er et lite markedshjlrne. Kjøp, salg, bytte, tjenester mm.

Hilsen fra en gammel rev

Tbh har eg aldri sett etter Gavita sine LED. Er for dyre for meg for hva de tilbyr. Men er nok sikkert bra =)

Ang markedshjørne, så får du tilgang til det når du har passert 30 innlegg, det betyr ikkje at vi oppmuntrer til spam, men at du viser at du er aktiv =)
Og velkommen tilbake, håper du "stick around" =)

Dr Dank

@jiffemann har lært seg et nytt utrykk Tbh! Ærlighet varer lengst tydeligvis...  God jul a! ;) 

• Haha 1

jiffemann
4 timer siden, Dr Dank skrev:

@jiffemann har lært seg et nytt utrykk Tbh! Ærlighet varer lengst tydeligvis...  God jul a! ;) 

Tbh så er det ett "utrykk" et har visst om ei stund, men tbh så er det mulig det blir brukt for mykje innimellom. Så skal et være ærlig så burde eg prøve korte ned på bruken av "tbh". Så skal gjera eit årleg forsøk på nettopp det å korte ned på bruken av "tbh" framover. Kanskje det burde vere mitt nyttårsforsett, å korte ned på min unødvendige bruk av "tbh" I alle setninger hvor "tbh" ikkje er nødvendig. Så tbh så vil dokker ikkje sjå "tbh" mykje frå meg framover. Og om det skulle dukke opp ein unødvendig "tbh", så tbh hadde et satt stor pris på om dokke sa ifrå om min unødvendige bruk av "tbh". Det er ingen grunn for å bruke "tbh" så mykje som er har gjort i da sista.

Så TBH, GOD JUL til dokker alle sammen :)

• Thumbs up 1
  • Haha 3

rk

Tbt, du har brukt det uttrykket så lenge at det hører til nå. :happy: