Gå til innhold
Ghostface

Reisende i Cannabis

Recommended Posts

MrBlue

www.tourismcambodia.com

f... den siden e nede nå!

Google litt istedenfor, du finner masse rart!

Endret av MrBlue

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Jeb
Vil anbefale alle å dra til sør-øst asias perle kambodsja! Der trenger du ikke bekymre deg over Thailands strenge lover, ugresset koster også ikke i nærheten så mye(selv om thailand er billig det å)!

Landet har kun 1 kyststripe, og det er her det hele foregår. Anbefaler Sihanoukville, Kambodsjas eneste havneby, her for du gratis ugress i mange barer langs stranden så lenge du handler drikke og/eller mat i baren(de har søpplesekker stående)! Ellers ligger prisen per "bag" på ca 7$ innholdet varierer fra dealer til dealer,men ligger på ca 10-20g per bag! Husk å tipse taxisjåføren som henter dette for deg:)

Ellers har Sihanoukville 100vis av ubedodde øyer rett utenfor havet, som du lett kan få noen til å kjøre deg over til med båt, fantastisk fealing å ligge på en øde strand(på linje med thailands strender), helt alene og nyte en god en! Skulle det være en "low budget" tur, og du ikke stiller for høye krav til standard, finnes det mange av disse strandbarene som tilbyr fri overnatting! fri weed og fri overnatting, kan det bli bedre? Drar selv ned om 28 dager, blir borte 2mnd! ANBEFALES!

Høres veldig bra ut! Hvor mye må man regne med å bruke på en komplett reise på en ukes tid?

Har også lyst til å reise til Nepal, noen som har vært der og vil si noe om det? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
MrBlue
Høres veldig bra ut! Hvor mye må man regne med å bruke på en komplett reise på en ukes tid?

Har også lyst til å reise til Nepal, noen som har vært der og vil si noe om det? :D

Halla...

Det som koster her er flyreisen....billigste løsning må bli fly til bangkok, thailand og så bruke offentlig bus (ikke disse vip bussene) til grenseområdet til Kambodsja. Men vis du først setter deg ca. 12 timer på fly, så blir der lenger enn en uke, masse å oppleve, i tilegg må du belage god tid på reisingen(du vet aldri hva som skjer)!

Men for å svare deg på spm. vil jeg påstå at for en 4 ukers med tur/retur oslo-bangkok, med lommepenger og penger til transport, overnatting etc. så trenger du ca 15.000 (flyturen koster ca.6-8000 high season, 4-6000 off season). Noen vil vel mene at 7-9000 tusen i lommepenger for 4 uker er mye, men alltid greit å ha med seg litt xtra siden du aldri vet når du må putte noen dollar i lommene på onkel blå, eller betale for skaddene på utleie scooter. Men vet om folk som har klart seg på 4-5000 på en mnd tid, alt er egentlig mulig så lenge du holder deg borte fra standard turistløyper!

Slenger med en liten prisoversikt over div. ting og tang i kambodsja:

-pils på bar: 30-80 cent

-middag på vanlig sted: ca. 2 dollar

-happy herb pizza, råeste sjappen i verden, Pizza med weed på istedenfor oregano: ca 3 dollar!!!

- happy shakes, xtra strong: ca 2 dollar, disse shakene for du på de fleste strand barer, noen knocker deg ut:)

- overnatting: fra 0-10 dollar natten, avhengig av standard!

-leie av scooter, greit å ha da busser aldri går etter tiden, finnes vel ingen tidstabell heller: 2-4 dollar dagen

- taxi, dette er ikke taxi som i norge, men scooter taxi: 1-3 dollar, avhengig av distanse

-vann flasker: fra 10-100 cent, avhengig av leverandør, mange billige gjennbruks flasker å få, husk sugerør!

spør meg, så skal de som vil få utfyllende tips om alle muligheter i kambodsja! Alt er mulig å få gjort der! Et paradis på jord i mine øyne!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Jeb

Føl deg fri til å poste mer :smokey: Er nok fler en meg som er ivrig på dette!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Hanssen.

Det skal jeg love deg at det er :smokey: . Men hvorfor må man huske på suge rør, er det no fare for no bakterier eller no sånt, og må da ta no vaksiner eller no sånt før du drar?? Er det noen steder man bør holde seg unna, har du opplevd no form for krimnalitet mot turister eller no sånt eller er det ganske rolig???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
MrBlue
Det skal jeg love deg at det er :smokey: . Men hvorfor må man huske på suge rør, er det no fare for no bakterier eller no sånt, og må da ta no vaksiner eller no sånt før du drar?? Er det noen steder man bør holde seg unna, har du opplevd no form for krimnalitet mot turister eller no sånt eller er det ganske rolig???

Yes Hanssen, Her er det snakk om bakterier som vi nordboere aldri har vært borti før, men er også snakk om en tilvenningsperiode før du river opp tuten med kjeften og bøtter nedpå med vannet fra disse veldig billige vannflaskene! Den 1. uken kan være litt turbulent for magen din, ellers pleier det å gå ganske fint med alt!

Vaksiner er aldri dumt å ta før du reiser nedover til asia generelt, men i kambodsja er vaksine mot hepatitt A og B anbefalt, i tillegg vanlig stivkrampe vaksine(skjekk i vaksineboken din hvor lenge siden sist du har tatt den), Skal du reise mye rundt i landet få noen prøver på malaria tabletter av legen din(noen blir jævlig dårlig på de). kommer ikke på alle vaksine man burde ta, skjekk med et vaksine kontor før du evt. reiser! Kambodsja i seg selv krever ingen slags form for vaksiner før du entrer landet, selv om du kan møte på lokale folk som skal selge deg et ala vaksinekort for noen dollar, detter er 100% svindel, de ber ikke om mye men er svindel fordet! Avvis de på en hyggelig men bestemt måte, så slipper du problemer.

Kambodsja ble åpnet for turister i 93, så turimse er relativt nytt for Khmer folket, landet kalles "asia`s ville vesten" og har liten eller ingen infrastruktur og er ganske så korrupt, jeg selv satt å røykte en feit en ved stranden da plutselig en "ranger" satte seg vedsiden av, jeg hadde ca.20g til i sekken og tenkte faen nå blir dette dyrt. heldigvis var denne "rangeren" en av oss og hadde ingen problemer med at jeg koste meg med en feit en på stranden hans:) slapp å bestikke han og! Men ting som dette kan fort koste deg 10-100 dollar, kun fordi de vet du har råd!

Ellers er landet ganske rolig men det finnes kriminalitet i Kambodsja som det gjør i Norge, pass på pengene dine, aldri vis at du har penger, ikke større sedler en 5$, 20-50-100$ sedler kan ingen veksle uansett! Men hold deg unna landlige strøk på nattestid, er faktisk en del "røvere" som opererer på disse tider, og de driter i noen "dumme" hvite folk!

Men ikke la dere skremme til å besøke dette paradis på jord, bare pass dere for landminer, ligger vel ca. 6millioner aktive miner rundt omkring, gjerne ved grenseområdene! Hold deg på veiene!

Kambodsja er landet for deg med eventyr lyst, vis du ønkser å kose deg med naturens gaver, vil kaste granater, skytte "rocket launcher" eller automat våpen, spise weedpizza, drikke marhiuana shake, ligge på urørte strender, se delfiner i havet(vis du er heldig), gå på jungel tracking, føle spøkelser og ånder, få massasje av blinde mennesker, treffe buddistiske munker, ha damene løpe etter deg, spise andeegg med foster i(nasjonal rett), spise slange eller hund, se angkor wat(blitt 1 av de 7 underverker), bade i fossefall, og rett og slett oppleve noe de færeste har! med et ord FANTASTISK!

Endret av MrBlue

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Marble

kan jeg gjemme meg i sekken din neste gang du drar? Så fremt at du ikke spiser hund

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
MrBlue
kan jeg gjemme meg i sekken din neste gang du drar? Så fremt at du ikke spiser hund

hehe, vis du for plass i en 28 liters sekk så drar jeg om 3uker :smokey: faen jeg gleder meg!

ps: Hund har jeg kun spist 1 gang, og da ble jeg tilbudt det av noen lokale folk som inviterte meg på "middag", smakte på alt og så spurte jeg hva ting var, du kan tro jeg ble litt ugen når mannen i huset pekte på bollen og sa "dog,dog"....

Endret av MrBlue

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Hazy

Ang.malaria tabletter.Parasitten i sør øst asia er den mest ressistente i verden mot anti malaria tabletter.Medisinen kan ofte bremse utviklingen i begynnelsen før du får et kraftig utbrudd,uten varsel.Har reist mye i sør øst asia og flere norske fastboende jeg har snakka med bare rister på hodet av slikt og sier at det bare er norske leger som annbefaler de medisinene.Har også snakka med en lege fra holland som sa det samme.Men for all del.Forhør deg selv.Jeg vil ikke ha skylda hvis noen dropper den og blir syke.Når det gjelder store deler av afrika ville jeg sterkt vurdert tablettene.Der er ressistensen mindre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
MrBlue
Ang.malaria tabletter.Parasitten i sør øst asia er den mest ressistente i verden mot anti malaria tabletter.Medisinen kan ofte bremse utviklingen i begynnelsen før du får et kraftig utbrudd,uten varsel.Har reist mye i sør øst asia og flere norske fastboende jeg har snakka med bare rister på hodet av slikt og sier at det bare er norske leger som annbefaler de medisinene.Har også snakka med en lege fra holland som sa det samme.Men for all del.Forhør deg selv.Jeg vil ikke ha skylda hvis noen dropper den og blir syke.Når det gjelder store deler av afrika ville jeg sterkt vurdert tablettene.Der er ressistensen mindre.

jeg selv spiser ikke de pillene, blir dårlig av dem. Men høres ut som du har litt peil på medisiner og shit, har du noen gulltips å komme med vis uhellet skulle skje? Jeg selv legger min skjebne i hendene til Buddha, men sikkert andre som lurer:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Hazy
jeg selv spiser ikke de pillene, blir dårlig av dem. Men høres ut som du har litt peil på medisiner og shit, har du noen gulltips å komme med vis uhellet skulle skje? Jeg selv legger min skjebne i hendene til Buddha, men sikkert andre som lurer:)

Får man feber med store svigninger,reis til et bra privat sykehus umiddelbart.Det går som regel bra da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
MrBlue
MrBlue! Tilrettelagt ? ;) Fortell meg mer er du snill :D

Eierne bak guesthouset startet med å selge gress på fastlandet. Etter nok kapital tok dem kontakt med militæret som eier det meste i Kambodsja, inngikk en leie avtale om en del av øyen. Så begynte arbeidet med å bygge bungalows, bar og et lite kjøkken. Folka bak er store "stoners" og konseptet er at du kan nytte weed i paradisike omgivelser uten at noen bryr seg(det gjør ingen uansett), men tenk deg en øde øy, en joint og en fin dame og bare kule folk rundt deg.

I baren selger dem gress til en grei pris, i tilegg er menyen dems full av munchis varer som pannekaker med snickers, fryterte marsbarer(skotsk) og all frukt du kan tenke deg. Hele delen av denne øyen er for stonere som vil vekk fra bylivet, og nyte noen netter med god røyk, god mat og veldig god steming.

Det dyrkes også på øyen, men det er det militæret som står bak, så passe seg litt med å valse opp midt i plantasjen(de liker ikke innblanding for å si det sånn).

Du for også lånt snorkel utstyr, fotballer og diverse strand utstyr for å gjøre dagene dine til en opplevelse.

Tenkt å leie hele "driten" på nyttårsaften dette året....bare å slenge seg med :smokey:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
arnt

la oss si at jeg skal til kambosja og yte livet til pengene går slutt,budsjett på ca. 50000 må jeg ta med meg alt i cash? eller finnes det minibanker eller andre steder og ta ut fra visaen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
MrBlue
la oss si at jeg skal til kambosja og yte livet til pengene går slutt,budsjett på ca. 50000 må jeg ta med meg alt i cash? eller finnes det minibanker eller andre steder og ta ut fra visaen?

Første gangen jeg var i Kambodsja(2005), så fantes det ikke minibanker, da måte du ha reiseskjekker og cash. Men nå så finnes det 2 minibanker i sihanoukville(den desidert beste byen i landet) med 24 timers sikkerhetsvakter utenfor. Du finner også western union som er behjelpelig med uttak fra visan. OBS: navnet på visan og navnet i passet må være 100% likt vis ikke for du ikke ut en dollar!

Men 50.000kr i dette landet kan du leve som en konge i ca. 12mnd. Da blir du "lurt" hver dag også:) En dollar her, en dollar der, blir det fort...hører med på opplevelsen.

Si ifra før du reiser, så skal jeg hooke deg opp med noen gode tips angående priser og hva som er vanlig å betale for diverse ting og tang(slik at du ikke blir overpriset, husk at det er vanlig å prute der, vis ikke så mister du "ansikt" som har med kulturen i landet å gjøre.)

Men reis før landet er "ødelagt" av charterturister, star tour driver med syk markedsføring til kambodsja(bygger 5 stjerners resorter etc.)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
vaskemask

Amsterdam er fettnok det, men anbefaler å se litt mer av Nederland (spesielt hvis man har vært flere ganger i Amster). Tok en dagstur til miniatyrlandet Madurodam i Den Haag - et slags Legoland av Nederland, bare mer realistisk.

IMG_6797_red_lite.jpg

Dro også en dag til Rotterdam, noe som anbefales. Fet by med mye ny og kul arkitektur - helt motsatt av Amsterdam (ettersom Rotterdam nærmest ble jevnet med jorden under krigen). Gikk dessverre akkurat glipp av Red Bull Air Race, men vi fikk se litt showflyging nede ved havnen, noe som var god underholdning i seg selv.

IMG_7245_red_lite.jpg

Høydepunktet der nede var turen opp i Euromast. Skev, fint vær og mye vind = adrenalinet pumpet og alt var konge.

IMG_7293_red_lite.jpg

Panoramadekk der man kunne spasere rundt og se utsikten over hele Rotterdam sentrum, samt utover Europas største havn (og ja, den var svær som bare fanken - klarte ikke se hvor kranene sluttet og havet begynte).

IMG_7308_red_lite.jpg

Både Den Haag og Rotterdam er lett tilgjengelig med tog fra Amsterdam Centraal - omtrent en times tur til hver av stedene. Litt artig konsept å se Amsterdam nedenfra, Den Haag nedenfra, Amsterdam, Den Haag og Rotterdam ovenfra (i Madurodam), og neste dag se Rotterdam nedenfra, samt ovenfra i Euromast. Perspektivfucking. :)

København er også en by med godstemning. Digget spaghetti bolognesen på Vesuvio Of Copenhagen rett bortenfor rådhusplassen (sjekk it ut). Absolut Ice Bar var også festlig, om enn litt dyrt. Alltid likt meg der nede, men var for første gang på besøk i Christiania i år, og visste ikke at det var så åpenlyst etter jeg hadde hørt de stengte ned i 2004. Kan best illustreres med tullereklamen til Arne Hjeltnes på tur i Marokko under Gullfisken for en del år tilbake. Aldri sett så store brunoststykker. Tok en dagstur til Malmö med tog - tar knappe 20 minutter fra Hovedbanegården via Kastrup. Svosj over Øresundbroen til Skåneland. Ganske okei og rolig by (så lenge du ikke roter deg inn i Rosengård antagelig).

Forøvrig trenger man ikke reise lengre enn vår egen bakhage for en god opplevelse på cannabis. Norge er et utrolig fint land naturmessig, og bare det å spasere utendørs en fin sommerdag er en nytelse i seg selv. Dra ned til kysten dersom du bor i nærheten av en og fyr opp grillen, ha med snacks og snop og hør på god musikk. Blir knapt bedre.

Endret av vaskemask

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
wellaintthatabitch

Føler jeg må fortelle om hvor jeg er. Ikke verdens beste plass for og skaffe seg god røykings, men det kommer veldig an på hva du er ute etter. Jeg reiste fra oslo med en "kvalitets sikring". Men da røyka jeg også MYE. Men det var ikke min beste tid. Nicaragua er landet jeg er trives i. En gang vil det bli mitt hjem. Jeg er ikke mye av en skribent, så om noen er nysgjerrige på dette landet, så er det lov og spørre.

Priser kan jeg vel også skrible ned. Prisene varierer fra 150-250kr pr unce(her mellom 25-30g). Det siste "lasse" jeg fikk tak i, var veldig god til Nica å være. Frø får du uansett i "bushweed`en hær.

Alt i alt får du en vældig god tur. Jeg har det veldig bra :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
sticky

fan nå sitter jeg hær og søker på flybilletter til kambodsja via amsterdam .. helvete

siden noen nå nevner nederland, det er helt rått stilig ved kysten i nederland, de har sånn 300meter bred strand oppover hele kysten dær. og folk driver med beachbuggy kiting og vindsurfing av alle slag. ganske greie badetemperaturer kan det også være i godværsperioder pga at det er så langgrundt.

jeg vil anbefale amsterdammernes eget sommer utfluktssted, zandvoort an zee, som ligger 20 min fra amstern med tog. du tar samme toget som går til harlem, så kan du stoppe dær på veien.

har tatt toget rundt i nederland endel og det er så absolutt å anbefale, billig og kjapt du kommer hvor som helst i nederland på 1 time eller 2. Groeningen skal visstnok være stedet for den gode stasjen, men har ikke vært dær selv.

med engang du kommer ut av amster er weed og tjall halve prisen og coffee shoppene er mye mere comfortable. i amster er det jo slik at de ikke vil at folk skal sitte å henge, ute på landet vil de gjerne at du sitter litt lengre.

kan nevne en coffeeshop i zandvoort som heter la paz for eksempel, der har de 60 tommers storskjerm og chesterfield møblement. vi fikk til og med låne playstation på sjappa å koble til storskjermen for vi var dær tidlig i mai utenfor sesongen og var eneste mårningsgjester. vel vi satt dær hele dagen vi, så vi var nattingsgjester og, tror de blei rystet over hvor mye vi røyka. kosta 5 euro grammet for hydro orange bud, og de hadde knallgod lavender til 7 tror widow kosta 6. detta var i fjor. ellers hadde de noen av de klassiske hasj sortene til grei pris. tror ikke det var sjappa med stor S for godstasjen, men satan så digg å chille i chesterfield stoler istedet for de sjakke krakkene som står rundt i amster.

en annen ting når du kommer litt uttafor amster får du gjerne litt mer cura stasj.

når du er i holland og skal handle, ikke stå å klø deg i hue og lur på hva du har lyst på før du kjøper 1 gram av 3 forskjellige sorter, da blir de småirriterte og kan finne på å gi deg hva som helst. spør heller whats knockout today, da drar de frem skåla og du ser fort om den er tom med bare rusk i eller full av feitinger. kjøp litt ekstra og dersom du skal være lengre så dra til samme dealeren neste gang hvis han ga deg godstasj og legg igjen noen kroner.

90% av coffeeshoppene i amster er røykebuler hvor de selger halvgod widow, du trenger ikke kjøpe noe annet enn kaffe for å ta deg en blås. og kaffe a'la amsterdam er jævlig god til røyken. bare kjøp noe, rullepapir om så. de siste 10% har en cannaseur meny.

han amerikaneren på grey area bruker å være råkule med oss, han begynte å kjenne oss igjen fordi vi er gjerne 4-5 stk og maxer alle ut med en 5'er hver. chocolopen dær er killer, det er den jeg røyker mest som dag'ings i amstern de siste par årene ivæffal. vi kom tilbake så ofte i fjor og skulle ha full score med choco'en så tilslutt hadde han en egen liten boks med choco som han sparte bare til oss. det var kult det. skulle egentlig bare mangle for vi tok en gang toget fra Alkmaar i nordvest til amstern kun for å kjøpe choco B) amnezia haze kansje toppa med litt kif til nattings er en klassiker. kif får du kjøpt på grey forresten. synd de er så dyre dær, dyre men forsåvidt bra.

amnezia haze bruker de å ha ganske bra kvalitet av i dampkring kjeden. de har alltid en turist sort også som de prøver å pushe, vær nøye på dampkring før du kjøper, men de har godstasj som oftest.

abraxas har god jack, fikk en apple jack i fjor som var det beste jeg har fått på abraxas. det var riktignok en stille kveld, mulig de fant frem godskuffa, men den jack'en reiv no så jævlig og vi blei sittende i evigheter.

bubble ice'n på barney's er overprisa og som oftest average, god bubble kan faktisk dukke opp på de merkeligste steder i amster. det er litt sånn tilfeldig har jeg fått inntrykk av.

hører fra venner dær nede at kvaliteten er fallende i år, mulig det er en enda bedre ide enn noen gang å ta turen ut av amster.

stikker man innom gipsy nirvana seedboutique på singel ikke langt fra grey så får man alltids høre nyhetene, dær sitter det folk og røyker og diskuterer strains. han gamle skotten som driver sjappa er ikke alltid interesert i å drive butikk, noen gang vil han gjerne bare røyke. så hvis ingen står i disken så sitter han i sofan og smoger og kjefter ut folk med null peil. hehe man får ha tålmod og suge inn atmosfæren dær for den er ganske koselig. sett deg ned og mekk ei feit ei og stikk hue inn i samtalen uten å være frekk.

nå drifter jeg bort, jeg er klistra, trøtt og drømmer om kambodsja og amster.. mmm bliss

pis ut folkens nå får det holde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
vin&grønt

Det lønner seg nok ikke å ta fly til Cambodia. Reis til Bangkok og ta buss til Cambodia.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
weed
Er Egypt et bra reisemål når det gjelder røyking?

egypt er veldig bra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
JensenSmith

ville bare si jeg er helt enig med mr.Blue. Har selv feriert\bodd i kamdosja i 6 mnd. ja reis til sihanouk ville og la resten bli til meg og de få andre som liker bondeliv overtroiske og herlige mennesker som bor på landsbygda. det er mye fattigdom og mye elendighet (ikke bli overrasket over og se et lik, eller generell elendighet hvis en blir der lenge) et veldig urettferdig land hvor rike kids gjør hva de vil. Men allikevel utrolig gestmilde, snille og ærlige folk. gapet mellom fattig og rik er enormt stort. vil ikke skremme deg med skremsels propaganda, for sjansen for å bli ranet eller verre er utrolig liten. bare husk å vise respekt til folk så får du det igjen. vil anbefale dette til alle. det fine med å røyke der er at det er ingen som reagerer på noen som helst måte. helt akseptert. Ganja blir brukt i khemer matlaging (ikke så veldig vanlig) så det er også mulig å spise lokal mat med ganja.

Thailand synes jeg er et fint røykeland også. selv om det er strenge straffer så er det ganske akseptert. spesielt i nord og på de mange øyene uten for kysten. Pai er et gammelt hippie paradis.

Laos er dritbra! en plass som heter Vang Vieng ligger noen timer med bus fra vientiene. fungerer som Christiania gjorde .med happyshakes og allt det der pluss pluss. er veldig mye turister der. ellers i laos er det ok, men vet egentlig ikke hva snuten mener. så veldig lite til dem. utrolig chill med ingen tigging og plaging av turister. møtte ingen sure folk på den måneden jeg var der bare smil

Vietnam: prøvde men noia i dass nesten hver gang jeg fyrte. 10 års fengsel for en joint og værre med mye. men jeg var aldri ute på skikkelig landsbygd. og der har jeg hørt at det er mer akseptert.

Amsterdam ruler. alle vet jo det. selv synes jeg det blir for storbyaktig med travle mennesker. Mye ræva musikk på sjappene er et lite minus. men blåsen er jo kanonbra!

Danmark er en favoritt hos meg. veldig liberale folk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
TriKom420

Hadde en herlig rundreise i Australia for en del år siden. Masse god røyk der, meste utendørs dyrket men meget god røyk. Innendørs finnes også nokk av. Spesielt likte eg Nimbin/Byron Bay og Melbourne god når det kom til røyk. Stort sett lave straffer , 28 g eller mindre er vel bot i de fleste stater tror jeg. noen stater er nesten avkriminalisert. meget sosialt akseptert blandt "yngre" dvs under 40-50...

Var 2 mnd i Amsterdam i fjor høst ( 7ende besøket).

Masse god røyk self, herligt å kjøpe over disk. men kan absolutt anbefale sjappene utenfor sentrum.

Bodde hos en nederlansk kompis, han jobber som budbil sjåfør, så eg ble med han på jobb i ny og ne.

Hver gang vi kjørte forbi en sjappe løp eg inn for å shoppe. For å gjøre en lang historie kort. Dro hjem til norge etter å ha brukt ca 60 000 på 2 mnd på tross av at eg sov gratis på et loft og spiste stort sett hjemme hver dag.

Helt Blakk...

hadde vel et dagligt konsum på 5-10g men må si at eg kooooste meg.

har noen gode tips angående gode sjapper utenfor løypen men dette kan eg komme tilbake til en annen gang.

på tide md nattings no

P.S : vist noen har noen gode historier om f.eks Canada, Maroco og Sør Amerika så leser eg mer enn gjerne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå