Jump to content
Sign in to follow this  
Thomas...

Liker blomstrende jenter litt regnvær ?

Recommended Posts

l0ud

dette er tidenes post:) nå har jeg fått forsterket mot når det gjelder egne planer for sommerplanting <_<

Ston3r

Dette er en finfin tråd ja! Hvordan går det nå Thomas?

Jeg må krysse fingrene og håpe plantene mine tåler å bli satt ut om ca 10 dager. Vet det er litt tidlig enda men jeg har lite valg. Den siste uken her i sør har det vært skikkelig varmt. Temperaturen her har holdt meg våken om natten, er ikke helt vant til det enda.

Får håpe dem klarer seg, får også håpe vi ser denne nye tråden snart.

Salut!

kotton_mouth

Er vell ikke annet og si en w0w <_<

Når jeg ser sånne bilder så er det litt "ergelig" og bo så langt nord som jeg gjør,er enda 15-20cm med sne liggende...

Er sikkert frost i bakken til i juli engang :D

Thomas you THE man,ser fram til en ny growblogg fra deg!

LambO

Hmm ser ikke ut som at det ble noen ny tråd om utendørsdyrking :)

Even Ganja

"Last Active April 20 2007 - 19:27"

Vi kan jo håpe at han er opptatt i skogen?

-ganja+

zubriq

kommer sikkert tilbake med årets grow:D

Maxmine
kanskje han er død :P

Lever ja..

Edited by Maxmine

Even Ganja

Hm? Luring?

Det er jo en reell mulighet at Tita79 og vår egen Thomas... er en og samme person, uten at noen trenger å lure på om de ble lurt av det. Lurt?

Utrolig rart ord. Lurt.

-ganja+

Maxmine
Hm? Luring?

Det er jo en reell mulighet at Tita79 og vår egen Thomas... er en og samme person, uten at noen trenger å lure på om de ble lurt av det. Lurt?

Utrolig rart ord. Lurt.

-ganja+

Edited by Maxmine

Even Ganja

Ahh, vel..., da kan vi vel føle oss lure alle sammen.

Tråden i seg selv ga masse inspirasjon til kommende utedyrkere.

Hvis du nå er deg da, hvordan gikk årets grow?

Og frø er vel enkelt å orden? Dersom du ordner en avling eller to med fruktelige frø, så kan jeg (mis)bruke min posisjon til å sende dem ut til flere...

-ganja+

Maxmine
Ahh, vel..., da kan vi vel føle oss lure alle sammen.

Tråden i seg selv ga masse inspirasjon til kommende utedyrkere.

Hvis du nå er deg da, hvordan gikk årets grow?

Og frø er vel enkelt å orden? Dersom du ordner en avling eller to med fruktelige frø, så kan jeg (mis)bruke min posisjon til å sende dem ut til flere...

-ganja+

Edited by Maxmine

Even Ganja

Du kan jo alltid legge dem opp her, i samme tråd eller en egen?

Uansett, msn'en er like lett som den er alltid: evenganja@hotmail.com

Gleder meg høyt til kosebilder!

(Hva med frøforespørsel?)

-ganja+

Dragonhead

Tomas er død.Leve Maxmine.

Lærte dere ikke no i fjor?? siden ingen

har lagt ut bilder som er i nærheten av

"thomas" sine i år?? LOL

Golli
Tomas er død.Leve Maxmine.

Lærte dere ikke no i fjor?? siden ingen

har lagt ut bilder som er i nærheten av

"thomas" sine i år?? LOL

I år er det vel kanskje ikke så rart heller med tanke på været som har pågått. Dårligste sommeren siden jeg kan huske.

anarkisten_83

Naboen til en kusine av farmora til kompisen min har fått spinnmidd i eplene sine, om det er så høy fuktighet at de trives godt ute, kan jeg tenke meg at det er skummelt med tanke på utepot iår?

Dragonhead
Naboen til en kusine av farmora til kompisen min har fått spinnmidd i eplene sine, om det er så høy fuktighet at de trives godt ute, kan jeg tenke meg at det er skummelt med tanke på utepot iår?

Eneste som har vært skummelt i år er den jævla elgen som spiste monstera mine.

Skal ta jaktprøve.Gidder ikke elger som er fine på det jeg skulle gi til min tantes

onkel som har en tremenning som har ei kone som kjenner en som har MS,og tantebarnet

har kreft i bjellene.

Even Ganja

Velvel, blomstrende jenter i alle varianter liker en liten våryr dusj, la tvilen levnes lite om det.

Jeg har fått god kontakt med den nye dyrkeansvarlige, og vedlegger noen bilder herunder fra årets grow, det være seg Overgrow eller Frøforfredgrow.

Først ut er dog et nydelig bilde fra høstingen i fjor, en av plantene vi fikk bilde av resulterte i dette klimakset (finn frem Torky!):

HPIM0278.jpg

Så til noen bilder fra i år, som både Thomas..., Maxmine, Eirik og alle her vil velsigne i naturens rene ånd. Dette er fremragende dyrking i norsk klima:

31aug.jpg

blomst07039_resize.jpg

snart005.jpg

snart006.jpg

hstklipp008.jpg

For ekstra inspirasjon til neste års OverFrøForGrowFred-aksjon, så kan det nevnes at vi skal kjøre en trinn for trinn-topic med alt inkludert, fra start til mål. Interesserte kan melde seg for meg og motta frø fra disse avbildede planters nære slektninger, og delta på den virkelige moroa.

Oppstart mars 2008, du kan risikere å få resultater som bildet under viser, helt gratis:

hsting002.jpg

Jeg håper flest mulig deltar neste år, samme hva navn aksjonene holder. Det er verken personene bak aksjonen eller navnet på aksjonen som er viktig. Budskapet er målet, og målet er å dyrke overalt i Norge. Cannabis til folket.

Forbudet virker ikke. Virkningen av Cannabis og dyrkingen deri er uten lignende i naturen.

Stå på!

(En skamhøy takk til ærede mesterdyrker 'M', både for gode ord og perfekte bilder. Du er en sann inspirasjon for oss alle!)

-ganja+

Buddy

wow. nyyydelig. Sjukt å se så feite marijuanaplanter i norsk natur.

Golli

Helt fantastisk!! ^^

Utrolig morro at dere viser oss dette :rolleyes:

anonym paranoid
Oppstart mars 2008, du kan risikere å få resultater som bildet under viser, helt gratis:

hvordan er det man får til slikt gratis? får man frø av dyrkeklubben ? :P

hvis det er slik så er jeg med :P

Even Ganja

Frø er jeg på jakt etter selv, håper på å nå frem til endel dyrkere her inne på forumet (hint, om ikke noe!).

Jeg har god tilgang til hampefrø som ikke har denne berusende effekten, og disse er like provoserende som "ekte hasjplanter".

Gratis er og blir denne aksjonen/e, og jeg ønsker at vi samkjører eventen neste år.

Dyrkeklubben har potensialet til å frembringe endel frø og jeg antar vel dristig at de kanskje assisterer oss med dette?

Gjentar likevel; dersom det er dyrkere som er uheldige eller har anledning til å skape mengder av frø, er dette veldig ønskelig for neste års aksjon.

-ganja+

vixx

Halloo!! For en busk.. me wanna try !!!! :)

Den tenker jeg hadde gjort seg flere steder.. hmm.. hadde man bare turt å tatt en copy på plantingen din i sommer... liste seg, plante utenfor politikammeret... og ringe pressen, fnis...

drømmer grønne drømmer allerede

Er med i hjertet, om enn elendig på forumet...

Men er selvfølgelig med Overgrow 08 - Uansett hva det kalles!! Noen KG hampefrø skal ut til neste år!!

Gartnerne til kommunen vant i år :P

Edited by vixx

Loke_905

Trodde ikke dette var mulig!

Blir nok dyrking ute neste år ja :) Må bare kle på seg og finne noen passende plasser før vinteren kommer,gleder meg.