Jump to content
Sign in to follow this  
Be0p

Førstegangs dyrking <3

Recommended Posts

Be0p

Er det farlig å koble 4 spare pærer på et støpsel ? :)

Hører det knitrer når jeg beveger ledningen :)

Tias

Hmm, hvor mange watt er de på? Burde vel gå fint det? Jeg har 400W HPS og 2x baderomsvifter gående på et strømuttak i veggen så :)

Be0p

Hehe oki :)

Men begynner å få litt svi merker :P Trodde man kunne sette lysene ganske nærme jeg :S

Hvilken avstand burde jeg ha ca ? Har 4 spare pærer... på litt forskjellige watt :P men de er på 11watt ca.

Peace :D

Edited by Be0p

Be0p

Tja som jeg ser, så er det ikke mange som skriver på denne posten. men det betyr ikke at jeg stopper å sende bilder ;)

Plantamii8.jpg

Som dere ser har jeg pottet om plantene til en større potte, å de har strekt seg no sinsykt.. de må ha hjelp til å stå :P

Plantamii4.jpg

her er det bilde av den største av dem :)

Plantamii6.jpg

Og den lille :)

Plantene ser ut til å trives bortsett fra noen svi merker, men de begynner å forsvinne.. de har stått med lyset på i 24t. i snart 2 uker.. Og de har begynt å slippe ut en godt søt liten canna lukt :smokey: (lukter på planten hver morgen :P)

Peace :)

Sir.KillerBee

Hei, så greie ut di. sett en vifte til å blåse så får di litt styrke trening og.

Som du sa tidligere så tar ting tid.

Keep growing strong!

Peace & Pot

weed

Husk på at hvis de strekker seg så mye når de er så små kan det tyde på at de har fått for lite/dårlig lys, noe jeg misstenker er tilfellet her.

Be0p

Kjeda meg, så en ny oppdatering kommer :redeyes:

Plantamii12.jpg

Se på søte plantene mine :inlove: Vokser fint som bare f.. Forresten, skal bytte ut alle 4 pærene med 23W megaman pærer ;)

Plantamii11.jpg

Se så søøøt :inlove:

Plantamii10.jpg

Ser du ca hvor store de er ;)

Plantamii9.jpg

Som dere ser, så strekker de seg veldig. tror dere at planten klarer å stå selv hvis jeg plasserer en vifte inni der for å gi den litt trening ?

Peace :smokey:

lurendrei

hadde jeg vært deg så hadde jeg potta de om i litt større potter eller tatt dem ut av dem du har og bøyd/senka stammen under jorda sånn at det bare er 1-2cm opp til første blad par.

da slipper du den lange spinkle stilken.

Be0p

Jaja.. tenkte det var på tide med en oppdatering.. Mine søte små har stått i blomstring i ca 1 uke.. å de begynner å komme seg :D

Men jeg lurer på om det er gutt eller jente ;)

http://i127.photobucket.com/albums/p144/Be0p/DSC02783.jpg

Veit det er skikkelig dårlig oppsett.. men jeg gadd ikke bruke spenn på første prosjekt.. Å jeg bor hjemme, så jeg kan ikke ha 400w armaturer hengende i skapet :P

DSC02788.jpg

DSC02793.jpg

DSC02782.jpg

Håper på svar ;)

Peace ;)

Edited by Be0p

Eirik

Kan bare se det 100% bekreftet på bildet i midten. Den øverste ser herreaktig ut, men er usikker. På nederste bildet ser jeg intet. Jeg ser imidlertid et blad med magnesiummangel i bakgrunnen. :smokey:

Ta et nytt bilde av den øverste der du går nærmere. Bruk evt makrofunksjon om du har det.

E

Be0p

Hmm.. Jeg er litt usikker :wacko: Den har jo masse hår :smokey: Men sjekk heller disse oppdaterte bildene :lol:

DSC02803.jpg

DSC02805.jpg

DSC02807.jpg

Hmm.. Kanskje det er Hermie ? Så på noen bilder fra hermie planter:

hermaphrodite.jpg

Peace :smokey:

Edit: Det er forresten bare en plante det er snakk om ;)

Edited by Be0p

Ren Hoek

Det ser ut som en gutt det der, eller evt, kanskje en som liker å spille på begge lag :smokey:

Eirik

Det ble litt overeksponert på bilde nummer to der, og da er det vanskelig å se viktige detaljer. Men jeg må vel være enig med Ren Hoek i at det ser farlig ut som en "chick with dick".

E

Be0p

Jaja :P Fikk hvertfall en shemale på første forsøk :D

Men funker det å røyke en shemale ?

Peace :D

stidz

men kutter vi av alle ballene, vil den da befrukte seg selv? eller er det ikke bra for den og bli kastrert?

Eirik

Løsningen er å kutte av alle ballene du ser. Om det er mange av dem skal det godt gjøres å unngå at en av dem klarer å spre litt pollen. Isåfall får du masse frø i godsakene. Det vil fortsatt funke greit, men det blir best uten.

E