Jump to content
Pål Bong Hansen

Cannabisdyrking for dummies

Recommended Posts

Guest ^Duffy^
Lykke til :-j

Takk =) Nå skal jeg scanne litt igjennom forumet og forsøke å finne ut hvor jeg TRYGT kan bestille frø =)

mvh.

En "soon-to-be" gartner ;)

tHeHerb
Nå skal jeg scanne litt igjennom forumet og forsøke å finne ut hvor jeg TRYGT kan bestille frø =)

Det er ikke noe problem.. Bare ta en liten sjekk HER for noe av de beste frøbanker, eller prøve en ny en som er dansk du finner HER..

Men vær lur, ikke bestill med VISA kort. Det kan spores lett tilbake til deg..

Lykke til

Tidy

Takk for en kjempebra guide... Jeg holder på me å dyrke nå å det går helt fint takket være deg Pål... :rolleyes:

highsann

Jeg er helt ny, så jeg forstår ikke helt hva du mener med næring. Hvordan blander jeg næring i vann?

Even Ganja

Erh, Highsann?

Du blander enkelt og greit utvalgt næring i vannet. Dosering kan stå på innkjøpt næringsmiddel, følg instrukser på emballasjen og gi din store kommende og flotte dame den næring hun sårt trenger i mangel av fysisk kjærlighet.

Jeg vet ikke om jeg helt forstod deg...

Tidy; du er medlem nummer 1000, pr nummer etter påmelding. Grattis, bare én kan være det.

-ganja+

highsann

jeg forstod det, men kan jeg bare spørre om næring på en vanlig blomsterbutikk?

Edited by highsann

siragnar

Jeg er ny her.. og etter jeg leste denne guiden fikk jeg virkelig lyst til å dyrke selv.. (starter i dag) tenkte og starte med indoor mix seeds fra (www.weedseedshop.com) noen som har erfaringer med de?

Så da tengte jeg og bygge skapet/ kassa selv.. men hvor stor må den være? og hvor mange watt på LE pærene skal det være? takk for andre tips;)

bing

Du kan vel ta det du finner, jo større jo bedre, ganske enkelt, lysrør er også supert :P

Det du også kan gjøre er å sende en mail til freeseedsnorway@hushmail.com å vips får du noe spennende i posten, noen dager senere, gratis

skapet burde hvertfall være h150x bx50-60 dx50-60

Edited by bing

Eirik
jeg forstod det, men kan jeg bare spørre om næring på en vanlig blomsterbutikk?

Om den ligger i området rundt 5-5-5, 5-4-4 eller tilsvarende så er det greit for vegfasen. For blomstring trenger du nesten motsatt, mindre nitrogen og mer av de to andre. Jeg anbefaler næring spesielt for cannabs. Kjøpes på Scorpius, Cropshop, Hemphouse e.l.

E

bizzi

Hva er egentlig den FreeSeedsNorway-greia?

Har ikke hørt om det før... :P

aarya

Hmmm.. Må si meg nysgjerrig på den freeseedsnorway greia selv gitt...

Noe jeg har gått glipp av?

Eller.. Er det det jeg tror det er? Har dere virkelig fått til det jeg tror dere har fått til??

Gratis muffins til alle?? HAR DERE FÅTT TIL DET?? *bikker helt over* :P :) :P :P :P :P :P 8) :) :P *sovnet*

bizzi

Aha... Så Asmund er en kjernekar, altså? :red:

Flott at folk tar initiativ til sånt! :)

bizzi

Er det helt safe å få tilsendt frø fra FreeSeedsNorway?

De sendes vel bare innenlands? Er det sannsynligvis at de sjekker innenlands post hvis det ser suspekt ut? Hvordan var frøene dine pakka, bing?

Tenker at det kan være litt risky å få tilsendt frø til der jeg gror.

bazookatooth

Personlig tror jeg at jo mindre det diskuteres om freeseeds og deres praksis/metoder (på dette,som tross alt er et forum med åpen innmelding) jo bedre.Jo mindre det profileres,jo lengre kan det foregå uten forstrrelser.Vil ikke gi LEO noen gratis tips vil vi vel?

Edited by bazookatooth

Eivind

du får det, og jeg har spirt 1 frø. og det har fått to små fine taggete blad! så søtt

bing
Er det helt safe å få tilsendt frø fra FreeSeedsNorway?

De sendes vel bare innenlands? Er det sannsynligvis at de sjekker innenlands post hvis det ser suspekt ut? Hvordan var frøene dine pakka, bing?

Tenker at det kan være litt risky å få tilsendt frø til der jeg gror.

i noen ark

Du vet du kan edit'e så du slipper å dobbeltposte :D

Potteplante

Fått nytt kamera Bing? Fett avatar :D

bizzi
Du vet du kan edit'e så du slipper å dobbeltposte :)

Ja, jeg veit det. Men som du kanskje så, var det en stund siden jeg hadde posta den siste posten. Så vidt jeg vet, viser ikke redigering av poster seg som ny post i forumet. Derfor lagde jeg en ny post, slik at folk kunne se at noe nytt hadde blitt skrevet her! 8)

bing

sorry, så ikke på datoen, temaene var så like

parasitten

Det er ikke noe problem.. Bare ta en liten sjekk HER for noe av de beste frøbanker, eller prøve en ny en som er dansk du finner HER..

Men vær lur, ikke bestill med VISA kort. Det kan spores lett tilbake til deg..

Lykke til

hei, vurderer sterkt å prøve meg på litt dyrking.. har lest en del rundt, men mangler frø.

veldig ny her og ser vel egentlig at detta er en ganske gammel post, men uansett...

den danske sia virka jo interresant, bare lurer på om den ewire betalingsmetoden kan være noe,

og la merke til at dem har lagt ut bilde av hvordan embalasjen ser ut, kommer jo ganske tydelig frem hva det er som blir sendt :)

vurderer også nirvana-shop..

Edited by parasitten

HenningH

Parasitten: jeg ville gått for Nirvana. Jeg har ikke bestilt frø selv, men har hørt mye godt om den butikken. I framtiden, når jeg skal dyrke selv, kommer jeg til å bestille derifra. Billige og raske.

stonehenge

..

Edited by Eirik
Slettet pga manglende budskap

bing

Å hvorfor quote'a du den?

El

Nå blei jeg nyskjerrig gitt.....