Jump to content
Sign in to follow this  
anarkisten_83

CO2-apparat?

Recommended Posts

anarkisten_83

kan en "lånt" brannslukker med co2 gass brukes for å anrike lufta i planteskapet med karbondioksid? er dette bundet i et eller annet dritt jeg ikke vil forpeste plantene mine med?

hvor mye er isåfall dagsdosen? hvor hyppig og i hvilke sykluser? Under hvor høy luftveksling\m3? trenger litt info her...når co2 tabletter fra cropshop plutselig ble resonnert bort som alternativ ble jeg litt rådvill angående karbondioksid-aspirasjonen til jentene mine..har hørt det skal gi merkbare resultater på avling om det kjøres på optimal hydroponikk:) Plutselig ble så mye mer innen rekkevidde:) er det noen andre med tips om hvilke andre rus-vekster jeg kan dyrke i aquafarm? (Ikke paralellt med mari-johanna selvfølgelig:)

Forconin

Har absolutt 0 erfaring når det gjelder dyrking. Men har da noe erfaring med branslukningsapparater type CO2... :P

Vil ikke banne på noe..

Men fant dette på google: http://www.sikkerhetsbutikken.no/product.a...10117&category=

Står at det ikke etterlater noe søl. Så da er det vel brukendes? er vel bare å teste ute før du fyrer av inne?

Men, funker ikke brannslukkere bare 1 gang så må de "reloades" ?

anarkisten_83

jeg har tilgang på et apparat, men det er jo bare en gassbeholder med en justerbar ventil med skjefte og håndtak med siktekum? det er pulverapparater man må bruke hele på en gang.

Forconin

ahh. ic. :P

Prøv ute såvidt da? eller vent på svar fra noen som er sikre. :P