Jump to content
Grimreefer

Startpakke :)

Recommended Posts

Big-Bud

når plantene er mot slutten av blomstringsperioden stinker de fleste sorter sykt mye(ikke lowryder)..hvis du har oppe et vindu slik at lufta går ut uten et kullfilter kommer det nesten garantert til å stinke helt ut på gata(til og med fra 3 etasje) og resten av huset stinker nok kraftig også..men hvis du har noe weed å røyke kan du jo si til folk at det er det som stinker...men et kullfilter gjør sakene 100 ganger tryggere....Ikke så funny å komme hjem å kjenne at det stinker weed 50-100 meter fra huset :smokey:

Grimreefer

hvor mye sånn ca får en ut av en lowryder f1 plante? ingen her som har prøvd vapotronic? tenkte jeg skulle ha den i rommet som skapet står.

Ston3r

Etter å ha postet dette skal jeg lete mer men sånn umiddelbart finner ikke jeg frem til produktet du henviser til.

Av LR skal man kunne forvente alt fra 5 til 15 gram per plante. Funken er heller ikke av det beste.

Til gjengjeld lukter de lite. Tror det vil være uproblematisk å blomstre ferdig noen av dem, så sant ingen normalt ferdes nede i kjelleren din.

LR2 er en meget interresant strain, gir betydelig mer avkastning og bedre rus. Hvordan det er med lukt på denne vet jeg ikke. Må nevnes at denne også blir betraktelig større/høyere enn LR1, naturlig nok.

Edit: Skal du dyrke LR kan det kanskje være en idè å sette dem ute, om du har mulighet til det selvfølgelig? De autoblomstrer og vil gjøre seg ferdige i løpet av sommeren. (Juli/August, stemmer det?) Da bør du fint klare deg med 500kr budsjett. -Du hadde allerede investert i *stash? ;)

Edited by Ston3r

Rille

Etter det jeg har lest på diverse foraer lukter også LR2 svært lite.

Grimreefer

[Du hadde allerede investert i *stash? ;)

ja har bare fått kjøpt lampe 400 W Cool Tube - Flowering - Ø125mm og en

Light Bulb Philips HPI-T 400 W og frø...men kommer vifter en slags kullfilterløsning og foskjellig annet dill og dall...men skal jeg kjøpe jord næring o.s.v kan ikke bestille det i posten blir litt for mistenksomt når jeg henter det:) men hvordan er det og finne hemp house i oslo f.eks..er ikke så kjent der og bor ett stykke unda!! men må ha skikkelig plantejord og næring ikke sant?? og hadde tenkt og sette ut noen men vet ikke hvordan jeg gjør det heller ;) er det mye og passe på da med lowryderene? takk til alle som tar seg tid til og svare!! ;) anyone??

Edited by Grimreefer

El

LR2 lukter en god del mer enn ener'n.....funker en god del bedre også, men det skulle nesten bare mangle...LR1 sugde....

Men, som Ston3r sier, hvorfor dyrke LR inne...?

Har du har du lite plass i høyden....?

Autoblomstrere er festlige, men det er mye morsommere å dyrke "vanlige strains".....

Grimreefer

kjøpte en skunk-mix også :D .....så tenkte jeg skulle prøve litt forskjellig!! pluss jeg har noen frø jeg ikke vet hva er :lol: ..men har ikke så mye plass tillgjenglig nei...har ikke fikset noe skap enda men tenkte det ikke skulle være så veldig høyt da :rolleyes: er ikke mer en 190 under taket der jeg skal sette det opp!!

Skin_Up

Bygg deg et telt bare...

Sett opp en ramme med plank eller lekter å stift fast gartnerplast..

Funker som bare juloing det, å du kan bestemme størrelse helt selv..

Grimreefer
Bygg deg et telt bare...

Sett opp en ramme med plank eller lekter å stift fast gartnerplast..

Funker som bare juloing det, å du kan bestemme størrelse helt selv..

blir ikke så jævlig stealth da :rolleyes: men takk for tipset :lol:

Skin_Up

Bodde ikke du i hus 50 m fra naboen...

Bruk et soverom å lås det bare av... Si til eventuelle nysgjerrige at det er bare lagerplass...

Men seff er du ute etter stealth så er ikke dette optimalt nei...

Grimreefer
Bodde ikke du i hus 50 m fra naboen...

Bruk et soverom å lås det bare av... Si til eventuelle nysgjerrige at det er bare lagerplass...

Men seff er du ute etter stealth så er ikke dette optimalt nei...

joa gjør det men....naboen er vell ikke det værste.han kommer ikke:) det værre med famile og venner :lol: du vet ikke tilfeldig hvis hvor høye skunk planter blir?? kanskje ett dårlig spørsmål :rolleyes:

Grimreefer

jord næring o.s.v kan ikke bestille det i posten blir litt for mistenksomt når jeg henter det:) men hvordan er det og finne hemp house i oslo f.eks..er ikke så kjent der og bor ett stykke unda!! men må ha skikkelig plantejord og næring ikke sant?? og hadde tenkt og sette ut noen men vet ikke hvordan jeg gjør det heller er det mye og passe på da med lowryderene??? anyone?

Skin_Up

Jord, leca og perlite finne du i alle hagesentre

Næring funker fettå bestille i posten

Grimreefer
Jord, leca og perlite finne du i alle hagesentre

Næring funker fettå bestille i posten

okey:)hva slags jord er bra og bruke da? og hva er perlite? :rolleyes:

Grimreefer

noen som vet hvor lang leveringstiden er fra head&nature?? :smokey:

Bujo

Heisann folkz, jeg lurer rett og lsett på hva dere mener med disse lampene som skal brukes. Må lampene avgi en spesiell type lys?

:)

Grimreefer

ja fungerrer vell best da etter det jeg har skjønt:) fortsatt ingen som vet leveringstiden fra head&nature :rolleyes:

Eivind

Jeg bestilte coolshade og en næringspakke fra head&nature, det tok vel sånn 1-2 uker før tollvesenet hadde pakken. så tok det jo selvsagt en uke eller to etter der igjen før jeg fikk den.

edit: leif

Edited by Eivind

Grimreefer
Jeg bestilte coolshade og en næringspakke fra head&nature, det tok vel sånn 1-2 uker før tollvesenet hadde pakken. så tok det jo selvsagt en uke eller to etter der igjen før jeg fikk den.

edit: leif

jeg fikk brev i dag om att pakken var ankommet godssentret til posten og att jeg måtte fortolle pakken.... skal jeg la posten fortolle den for meg??? og da må de ha en kvittering ell kontoutskrift..hva gjør jeg?

takk...

Grimreefer

hei igjen...fikk i dag det jeg bestillte:) endelig :) men selfølgelig hadde jeg klart og bestille to pærer til vekstfasen :blink:så da må jeg ha en til blomstring å..noen som vet om en grei 400w til blomstring som jeg får kjøpt ett sted i norge?? gjerne en link..etterhvert kunne kanskje noen gi meg en insrtuksjon på kobling av lampe og ballast.

på forhånd takk

grogro

Advarsel: Designbelysning kan være ufattelig treige.

Atle Ganja
http://www.vifter.no kansje? eller clas ohlson? eller ei anna el sjappe :lol:

Som regel vil det være fornuftig å ha et utsug oppe i skapet

og inn nede, så lenge utsuget er kraftigere en innsuget og utsuget er filtrert så skal det gå greit.

Og kansje ha en en vifte som lager litt VIND i skapet :) menneh dyrkehåndboken og Cannabisdyrking for dummies er en fin plass å få svar på sånne spørsmål

-seini

High :)

Lurte på åssen vifte man skal ha for og få lufta inn,

opp og ut i Skapet?

og for ca 3000 får jeg vel ei helt grei growpakke vel,

Har stort fint skap fra Jysk, hvit og fin innvendig!!

WeedHash