Gå til innhold
El

Lag butanolje selv!

Recommended Posts

Van Helsing

Det skal sies at planta var langt fra ferdig blomstret da, den var vel bare tre uker i blomst tror jeg det var, under CFL. :rolleyes:

Hannplanter har et høyt thc-cannabinoid nivå før de ejakulerer seg via bestøvningen,høyere en hunnplanter før modningen av blomsterbudsi.

Så kan man glede seg over hannens sekreter mens man venter. :smokey:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Sleep

Hei :)

Butanolje står for tur, men før jeg begynner så er det en korka sak jeg lurer litt på.

Er det ok at det er litt kork igjen i korken eller burde jeg ta bort all kork rundt dysa?

Kork.jpg

Kæltøkka bra guide ,El :smokey:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Henning420

Ser jo helt sinnsykt godt ut :smokey:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Weedy Weedpecker

Hei :)

Butanolje står for tur, men før jeg begynner så er det en korka sak jeg lurer litt på.

Er det ok at det er litt kork igjen i korken eller burde jeg ta bort all kork rundt dysa?

Kork.jpg

Kæltøkka bra guide ,El :smokey:

Hva i alle dager er spørsmålet? Snakker du om GHB, eller hva babler du om?

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
bully

@pecker: Han snakker nok om korken du stikker dysa inn i når du lager butanolje..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Weedy Weedpecker

Man trenger da bare et hull til dysa, så jeg skjønner ikke helt problemstillinga, selv om jeg regnet med at han ikke prater om ghb. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Weed'r

Lagde olje selv engang.. brukte 35g med kjempe good weed, perfekt tørket å curet helt hvit av krystaller. fikk ca 4g olje av det.. olje var grønn/grå i fargen :smokey: kunne ikke ta på den, da blei den bare borte i fingra, bare smeltet med engang.. blei så utrolig ute å kjøre av den, bruke så si ingenting for å bli helt ute av spill i lang tid.. :redeyes:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Onkel

Heisann :)

grønn/grå?

-Onkel

Endret av Onkel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Weed'r

ja, litt sånn ofwhite grå aktig med grønnskjær i. smaken var herlig. noe rart med fargen??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Weed'r

mekka sammen en syllinder med kaffefilter på bunn, sprayet igjennom ca 1 og enhalv boks om ligther gass..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Onkel

heisann :)

Ja jeg vil tro det, fargen skal bli som honning om du har gjort det riktig, hence the name "honey oil". Jeg har sett at folk får sennepsgul olje noe jeg tror har med at de ikke har ekstraktert det skikkelig. Hvis du ser litt rundt, bland anna i denne tråden vil du nok få se rene produkter.

Lykke til neste gang :)

-Onkel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Mr.Chalice

Tipper det er gassen. Husker ikke helt hvordan dette var, men når det kommer til løsemidler skilles det mellom polariserte og ikke polariserte løsemidler (og forskjellige grader av polarisasjon). Som sagt, husker ikke helt hva som gjør hva :redeyes: men husker at det ene løser opp uønskede elementer som klorofyll bedre enn det andre. Men om det var polariserte løsemidler eller ikke polariserte løsemidler kommer jeg ikke på :smokey:

did I make sence?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Sleep

Første forsøk på å lage El`s Gull ,det blei juleknekk :redeyes:

Brukte litt småbuds og trim som allerede har vært en runde bubble box`n.

gallery_10550_375_33996.jpg

Dette var moro og ga mersmak!

Takk for inspirasjonen :smokey:

• Like 4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
R. Felgen

Sånn skal det se ut. Sick looking olje Sleep.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå