Gå til innhold
Cosmo

Ebb & Flow 1200w (Cinderella 99, White Widow, Blueberry x Haze, Sage x Haze, Blueberry x BigBud)

Recommended Posts

Hazy

Ser ikke høsteklare ut i det hele tatt.Du må ikke ta altfor mye hensyn til hva det står ang.blomstring fra forhandler.Det er kun veiledning.Ser ut til at det er flere uker igjenn,men det kan jo være at du har flere jeg ikke kan se på bildene.Uansett.Ser veldig bra ut.Lykke til.Blir nok god saker det der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Cosmo

Disse bildene er ca 2 uker gamle mener jeg å huske, faktisk er de av Blueberry x Haze enda litt eldre. Begynner å se ganske bra ut der inne. Skal legge ut ny update når jeg får tatt noen flere bilder for det har jammen skjedd mye. Håper dog på at det skal ese ut litt mer og bli litt yield! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Golli

Burde vel dunke inn noen vakkre høste bilder her snart regner jeg med :smokey:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
bing

Jepp.. nå er det virkelig på tide om bildene er så gamle som det hevdes ovenfor

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
jiffemann

Vil ha en siste oppdatering ja :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Cosmo

Jeg kommer med en update i natt! Har ikke hatt kamera på en stund nå, men jeg kan vel røpe såpass at Cindy og WW er klar for høsting(begge tror jeg, skal sjekke i kveld, så blir det vann 3-4 dager). Skal sjekke nærmere med lupe som jeg nylig har fått tak i. Blueberry x Haze og Blueberry x BigBud ble satt på ripen med ec 1,8 i går. Sage Hazene har endelig roa seg med strekkinga, og budsene er som en SKOG på denne planten. Forøvring har jeg nå Sage Haze i 70% av rommet tenker jeg... :P

edit: Beklager, updaten blir litt utsatt. Det mangla minnekort i kameraet, så jeg må få tak i en sd-brikke først. Forhåpentligvis i morgen da.

Endret av Cosmo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
jiffemann

Ikke for å klage :)

Men jeg vil gjerne se bilder :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Cosmo

Jeg får ta en liten bilde update. "Noen" har glemt minnebrikken til kameraet, så det har vært stillstand i bildetakingen en stund... ;) ("Noen" er ikke meg)

Måtte derfor låne meg et kamera som var elendig makrofunksjon på, og som ikke kunne justere hvitbalansen manuelt.

Som dere ser ut fra bildene:

White Widow i krukke...

ww-glass.jpg

WW-Hermie (Ukjent årsak)

hermie.jpg

Sage x Haze

sage-skog.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
bing

Hva med litt flere bilder? sage haze ser jo DØDLIG ut.. hva skjer der inne? oversiktsbilder å alt annet, vi like it alot

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Cosmo

Det kommer. Venter bare på minnebrikken til kameraet, sånn at jeg får tatt noen ok bilder. Måtte bare vise at det var liv enda.... ;) Sage Haze vokser snart over hele rommet. Kan tippe opp mot 70% av rommets overflate har sage haze over seg. Den er sativa, det har jeg ihvertfall fastslått. Går under navnet skogen. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Golli

Ser jo utrolig bra ut dette da ;)

Den haze planta kommer jo til å bli helt sinnsyk. Bare budds over hele planta jo ^^

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Tuck

*kremt* Var da veldig lagt vekt på denne "noen".. Det minnekortet skulle da ha kommet frem til deg i dag? Har nå funnet igjen det gamle også, så om skogen tar for mye plass kan jeg vel sende det også :D Blue hazen smakte forresten fortreffelig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Espen

Wery nice.

Blir kult å se hvor mye du får. Hva tipper du blue haze'n blir å ligge på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
WuT

Kult oppsett, er det mulig å lage dette med 10 litersbøtter? blir det noe ut av det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Cosmo

Dag 110, 11.uke blomst

White Widow og Cinderella 99 er nå høsta. Trimmer etpar timer om dagen, og regner med å være ferdig i morgen. Høsting ble foretatt etter nesten 2 uker ripen, og 1 uke med rent vann. White Widow måtte nødhøstes et par dager før tiden fordi jeg fant hermier på den, dog, den var ferdig modna, men fikk ikke stå så lenge i kun vann som jeg hadde ønsket. Cinderella 99 ble veldig frosty og fin. Jeg ser i ettertid at denne skulle hatt mer tid i vegg, og mye mer vind i oppveksten. Kunne blitt bigyielder av denne. Til dere som vurderer SOG-oppsett, kan jeg varmt anbefale denne da jeg mener den må passe perfekt til dette formål. Blue Haze og Big Blue er nå på sin siste dag med ripen, og skal i dag over på rent vann. Big blue ble en tragedie hva angår yield(ser ihvertfall sånn ut), så vi får håpe den tar det igjen i smak og aroma. Det ble kun små klaser med buds på denne, og klasene var ikke store. Blue haze derimot ser fin ut, men denne planten har vært av de plantene som har vært mest følsom når det kommer til næringsfluktuering, overdosering m.m. Budsa ser likevel bra ut, og funken er veldig hazy.

Og til slutt, vår kjære skog, Sage Haze. Denne planten er helt forstyrrende stor. Den vokser og vokser og vokser. Budsene tetter seg sakte men sikkert til, og jeg som aldri har dyrket før, lurer på hvor tett det kommer til å bli. Det kan beskrives som et teppe. Det ligger et teppe av Sage Haze inne på rommet. Ser vakkert ut rett og slett. Denne planten drikker noe forjævlig med vann, og jeg har faktisk opplevd at de har dukket opp mot 10L om dagen, hvor vanvittig det enn kan høres.

Mer om avkastning kommer avslutningsvis.

Sage Haze Skog

img_4566.jpg

Blue Haze (Potte 3)

img_4570.jpg

Sage x Haze (Potte 4)

img_4579.jpg

Blueberry x BigBud (Potte 5)

img_4575.jpg

Cinderella 99 (Litt buds, ferdig)

img_4568.jpg

White Widow (Litt buds, noe utrimma)

img_4567.jpg

Det var alt jeg hadde for denne gang. Takker for alle positive tilbakemeldinger! :smokey:

Endret av Cosmo
  • Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
jiffemann

HAHA, syk skog :lol:

Men ser veldig bra ut :smokey:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
El
Jeg har virkelig trua på Sage x Haze... :P

Det har vi alle...:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå