Gå til innhold
Cosmo

Ebb & Flow 1200w (Cinderella 99, White Widow, Blueberry x Haze, Sage x Haze, Blueberry x BigBud)

Recommended Posts

Reynolds
Det har vi alle...:P

Welcome to the jungle! We got Sage & Haze!

edit: Guns n roses før fan

Endret av Reynolds

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Potteplante

Ble det tatt stiklinger av sage hazen før blomstring?

Potte, utelukkende nyskjerrig :unsure:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Cosmo

Nei, Det er ikke tatt noen stiklinger dessverre. Tok 2 av cindy. 1 rota, men stilken var for lang, så den knakk... Sage Haze vurderer jeg nesten å ta stikling av enda, Men den er så svær at jeg tviler på at jeg kommer til å dyrke den igjen på en stund. Dessuten har jeg fortsatt 6 frø igjen, og forhåpentligvis ett av dem er da samme pheno eller lik den jeg dyrker nå.... Jeg har plassproblemer serru! :unsure:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Potteplante

Men revegger du en liten bit sage haze og døtter den i jord, har du en grei liten plante igjen :smokey: Ifølge frøprodusenten din jaffal :unsure:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Cosmo

Dag 127, 13.uke blomst

Fire av plantene er nå høstet. Noe av dette henger til tørk i lys(dessverre) på dyrkerommet til det er såpass tørka at jeg kan ha det på krukker. Dette innebærer at det kun er 1 strain igjen i rommet, og jeg må virkelig få si at Sage Haze er helt enorm. Den ble satt over på ripen med ec 1,9 i går, og begynner nå å nærme seg høsting. Ved inspeksjon av trichromer er det noen få steder på planten at jeg har begynt å se gylne trichromer. Disse stedene er de aller nærmest lampa, og jeg vil anslå kanskje 5% som er blitt gule. Disse planten drikker noe helt umenneskelig, og vokser som villdyr, men det er likevel godt å se på at de feter seg opp! :D

Er noen antydninger til svidde tupper og slikt, så jeg har nok kjør planten litt hardt til tider, men forhåpentligvis lønner det seg mot slutten. :)

Ellers er det en del lyse blader på grunn av bleking, men man må bare gjøre det beste ut av det når man har en plante som sikkert er opp mot 3 meter.

Noen bilder selvsagt...

Sage Haze

sagehaze.jpg

Sage Haze (Krystaller overalt)

img_4621.jpg

Lang og feit Sage Haze bud

img_4623.jpg

Oversiktsbilde (De to små plantene som er igjen, potte 4 og 6...)

img_4626.jpg

Det var det for denne gang... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
bing

super nice, kjipt med lange blomstringa, men det får du nok igjen for :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Bob

wooow :)

fyfaen for en voldsom vekst. :) du vegga vel kanskje litt lenge på disse her siden de ble så store monster :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
dissi

Holy Moses, smell the roses... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
KH

Dette ser meget bra ut. Credit for tålmodigheten ved den lange blomstringen :smokey:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Golli

Ja helt enig med alle posetive tilbakemeldinger her. Nydelig jobba og enda nydligere at du deler det med oss :smokey:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Wierdo

holy moses, jeg har nå akkurat lest igjennom hele tråden og sitter igjen med vann i munn så det holder! :P

Utrolig bra jobba, og MEGET inspirerende :)

rock on

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Cosmo

Takker for alle tilbakemeldingene! ;) Det er stort å se det vokse fram, og ja Knut, jeg føler VIRKELIG at jeg har vært tålmodig her! ;)

Skjønner veldig godt hvorfor man ikke bør dyrke sativa innendørs, ihvertfall ikke med bare vel 2 meter under taket...

Og så kommer noen bilder fra noe jeg laga for ikke så alt for lenge siden...

Nå gjenstår det bare gumby-hasj fra Sage Haze! :redeyes:

Litt olje fra ca 50g trim (Ble ca 1,7g olje)

img_4656.jpg

Pisket ørlite...

img_4644.jpg

- Cosmo

Endret av Cosmo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Espen

Cosmo, du har grønne fingre!

Godt jobbet, kult å se at noen får det til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
epaloff

Vet dette er en gammel tråd men lurer litt på hvor lenge du blomstret Blueberry x Bigbud og Blueberry x Haze plantene. Har nemlig de samme typene selv. Har funnet ut på nettet at BBxBB skal stå i 7-8 uker og hadde håpet å ta to av de i 7.uke. Tror du det er dumt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Cosmo

Tråden er ikke død enda! :lol: Kommer update snart. BigBud fikk stå veldig lenge, i håp om at den skulle gi litt mer enn det som ble, men dessverre ble det lite av den. Kan nok stemme at den skal stå 7-8 uker, men jeg ville nok satset på ihvertfall 8-9 for å være sikker. Du ser om planten er høstingsklar ved å sjekke trichromene på planten med en kraftig lupe (over 20x). Fordelingen av trichromer med melkehvite og blanke tupper skal være 50/50. Har du brune trichromer, er planten blitt overmoden. Du må selvsagt se på planten i helhet, og kanskje også høste enkelte deler av planten litt før andre deler.

NB! Topping av Blueberry strains kan vise seg å være svært ugunstig. Jeg mistenker at dette er årsaken til at min Blueberry x BigBud ble slik den ble.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
epaloff
Tråden er ikke død enda! :lol: Kommer update snart. BigBud fikk stå veldig lenge, i håp om at den skulle gi litt mer enn det som ble, men dessverre ble det lite av den. Kan nok stemme at den skal stå 7-8 uker, men jeg ville nok satset på ihvertfall 8-9 for å være sikker. Du ser om planten er høstingsklar ved å sjekke trichromene på planten med en kraftig lupe (over 20x). Fordelingen av trichromer med melkehvite og blanke tupper skal være 50/50. Har du brune trichromer, er planten blitt overmoden. Du må selvsagt se på planten i helhet, og kanskje også høste enkelte deler av planten litt før andre deler.

NB! Topping av Blueberry strains kan vise seg å være svært ugunstig. Jeg mistenker at dette er årsaken til at min Blueberry x BigBud ble slik den ble.

Ok, da ble jeg litt klokere. ;)

Har en trådteller med 20x forstørring, det burde vel holde? Jeg har seff toppet mine planter, kanskje det er derfor det ser ut til å bli litt lite på de kanskje? Ser forøvrig at det også står 15-30 gr i en 2gallon potte.

BBxHaze varianten da? "offisielt" så står det 9-11 uker blomstring, stemmer det med dine erfaringer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
ravnak

Posten din fikk meg til å begynne dyrkingen igjen. Jeg ble så sulten av denne growloggen at jeg bare måtte kjøre på. Jeg har hatt noen frø liggende en stund av typen NL x Hash P x BB x MM. Jeg er usikker på hvor mye jeg skal stole på benevningen av frøa eller om det i det hele tatt finnes en sånn krysning, men de viser sånn noenlunde tegn på å være Hash P x BB i det minste. Jeg ville egentlig bare spørre deg om BigBud er lillaaktig i venene og stilkene eller om dette i så fall skyldes andre ting? Håper du koser deg stort med avlingen, det var iallefall den beste growloggen jeg har sett på lenge. Cudos!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Espen

Hvor mye fikk du..Har du veid avlingen? Sage hazen, ble den tung? :wacko: :redeyes:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Pcm
Tråden er ikke død enda! :) Kommer update snart. BigBud fikk stå veldig lenge, i håp om at den skulle gi litt mer enn det som ble, men dessverre ble det lite av den. Kan nok stemme at den skal stå 7-8 uker, men jeg ville nok satset på ihvertfall 8-9 for å være sikker. Du ser om planten er høstingsklar ved å sjekke trichromene på planten med en kraftig lupe (over 20x). Fordelingen av trichromer med melkehvite og blanke tupper skal være 50/50. Har du brune trichromer, er planten blitt overmoden. Du må selvsagt se på planten i helhet, og kanskje også høste enkelte deler av planten litt før andre deler.

Hvor hen da :wacko:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå