Gå til innhold
Cosmo

Ebb & Flow 1200w (Cinderella 99, White Widow, Blueberry x Haze, Sage x Haze, Blueberry x BigBud)

Recommended Posts

jiffemann

Jah, update er obligatorisk <3 :)

Må jo få en fin avslutning på denne flotte tråden =)

Håper Cosmo har tatt vare på alt nå da, altså bilder og informasjon, håper inderlig ikke han har tatt vare på alt det grønne :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
vixx

WOW - Hva man ikke skulle gitt for så grønne fingre Cosmo!!!

Nydelig å se en grow logg igjen... Med så mange tette fine blomster :smokey:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Bananhode

Åy! Rart jeg ikke har sett denne loggen før. Dette var jo bærre lækkert :mellow:

Den skogen din var behagelig for øyet :smokey: Imponerende og god ispirasjon for snart fyller jeg hele boden med planter er jeg redd for :ninja:

Jeg har et skapgrow med blue haze under CFL i jord. Blir i en helt annen liga, men hvordan yielda den? Elendig eller ok?

Har lest at den bør toppes for mer yield og ellers lett og ha med og gjøre. Lukter veldig lite..

Den tråden her var jo ur-gammal da :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Cosmo

Personlig er jeg MOT topping av Blueberry strains da jeg vet at enkelte fenotyper ikke er helt glad i topping. Mistenker at dette har hatt et negativt resultat for den totale avkastningen, men kan likevel ikke si at jeg så dette problemet utmerke seg hos annet enn Blueberry x BigBud. Har du muligheten, kan du like godt kjøre LST istede for topping. Du vil da fremprovosere de ekstra toppskuddene du prøver å få frem ved topping.

Yield for blueberry ble ok, og dette må vel sies å være en av de bedre røykeopplevelsene hva angår smak og high! ;)

Edit:

Jeg lovet vel en oppdatering til slutt, men kan ikke si at det var så mye ekstra å tilføye egentlig. Avsluttende yield totalt ble vel på rundt 1g/w +- 0,1, og selv om BigBud skuffa på yield(trolig grunnet topping), så var smaken på denne fenomenal, og den var mer sånn "melting in the couch shit".

Takker for fine tilbakemeldinger! :)

- Cosmo

Endret av Cosmo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Reynolds

Ikke annet enn en legendarisk grow, dette her!

:)

Endret av Reynolds

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
dfifmp

jeg GLEDER meg til og kjøre samme oppsett bare med flere potter, mere lys, større reservoar og større plass :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Blomdido BadDegrass

Arnii1111: Vennligst ikke bump gamle tråder med info som er lite relavant og meningsløs (Sikter ikke kun til denne posten, men flere iløpet av siste døgnet). Dette sees ikke på som noe annet enn et forsøk på å øke postcount, og det eneste man oppnår med det er at vi reduserer postcounten og det tar bare lengre tid å bli oppgradert som medlem.

Du må gjerne delta, men kom med konstruktive, ordentlige innlegg i aktive tråder :)

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Folderman

Godkväll grannar.. Folderman från Swecan kikar in. Jag har precis hittat hit via björn som gjorde ett inlägg på Svenska SweCan och hittar denna tråden det första jag gör :)

!!!WOW!!! :) Jag tror jag aldrig skall återvända till swecan efter att ha sett bilderna i denna tråden :) Vilken matta av buds :o

I morgon skall jag läsa igenom hela oxå. Jag ser verkligen fram i mot att se slut inlägget i denna tråden.

Snyggt jobbat...

Med Vänlig Hälsning

Folderman

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
dissi

Dette var Cosmos første grow også - ganske kult. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
LEDCAN

Ser de e en gammal tråd.. men passar på o tacka Cosmo för en underbar läsning med underbara bilder,,

Hoppas min första grow oxå blir så bra... ha ha ha ha

Ledcan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
MiniGrower<3

For en fantastisk grow. Dette liker jeg å se på.

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
nybgynner

har lest hele growloggen her i kveld, det er jo bare sinnsykt! kudos til grower og håper ikke han blei skremt når han så hvor store plantene blei etterhvert :P

kansje det oppsettet der er veien å gå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Cosmo

Nå er det over 10 år siden min første grow, og det er virkelig morro å kikke innom etter alle disse årene. Ønsker meg flere tråder som denne, som forhåpentligvis kan inspirere andre igjen. Error har en helt fantastisk growlog som anbefales. Håper flere kan bidra til at vi får flere lignende tråder i fremtiden.

xvsfk51.jpg

NB! Til alle som tar for lett på dyrking av Cannabis; I ettertid ser jeg at jeg har utviklet en alvorlig hjerneskade, og vil advare samtlige som prøver seg på dyrking av denne urten om at det er en reell risiko for at du ender opp som "plantegal", hvor Cannabis etterhvert havner i skyggen, og at blomster, urter, frukt og grønnsaker kommer til å oppta en stor del av livet ditt! Dere er herved advart!

Endret av Cosmo
småkorrigering

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Salmotrutta

Så det er fortsatt liv i deg ja, det er bra :)

Dyrking av alt er meeeget avhengighetsskapende :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Onkel

Yo!, Cosmo :)

Håper du ikke stikker avgårde igjen da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
SixIxIx
13 timer siden, Cosmo skrev:

Nå er det over 10 år siden min første grow, og det er virkelig morro å kikke innom etter alle disse årene. Ønsker meg flere tråder som denne, som forhåpentligvis kan inspirere andre igjen. Error har en helt fantastisk growlog som anbefales. Håper flere kan bidra til at vi får flere lignende tråder i fremtiden.

NB! Til alle som tar for lett på dyrking av Cannabis; I ettertid ser jeg at jeg har utviklet en alvorlig hjerneskade, og vil advare samtlige som prøver seg på dyrking av denne urten om at det er en reell risiko for at du ender opp som "plantegal", hvor Cannabis etterhvert havner i skyggen, og at blomster, urter, frukt og grønnsaker kommer til å oppta en stor del av livet ditt! Dere er herved advart!

Hyggelig å se et gammelt medlem igjen, takk for at du stopper innom :) Jeg kjenner meg igjen i det du sier, hjerneskaden er på vei til å slå rot også her :hmpf: 

Sexy konsentrat... vannhasj?

Jeg er glad for at Error er back in action, forumet har godt av flere growlogs. Det er vel på tide å la noiaen slippe taket og starte min egen :blank:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Onkel

vanskelig å se i lyset, men jeg tipper budder :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
SixIxIx
25 minutter siden, Onkel skrev:

vanskelig å se i lyset, men jeg tipper budder :D

Jeg synes jeg ser tendenser til trichomehoder samt en og annen trichomestilk, men du kan selvfølgelig ha rett. Jeg har også sett at rosin kan få budder-konsistens om den inneholder mye terpener. Har aldri lagd budder av BHO selv tho :)

Da har jeg vel helgardert meg nok her :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Onkel

*drumroll*

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå