Jump to content
egengreon

Noen som har blitt knepet i tollen med frø?

Recommended Posts

egengreon

Noen som har blitt knepet i tollen med frø noen gang ( brev ja ... )?

Og hva ble konzekvensense?

orgazmus

"konzekvensense" ? :o

Konsekvensene er vel at du får et brev i posten der det står at saken er henlagt pga bevisets stilling eller no sånt

Bare blånekt på alt, så kan de ikke ta deg for noe

egengreon
"konzekvensense" ? <_<

Konsekvensene er vel at du får et brev i posten der det står at saken er henlagt pga bevisets stilling eller no sånt

Bare blånekt på alt, så kan de ikke ta deg for noe

Dyseleksi er no slitsomme greier!

kharon

dette gjelder da industriell hamp, men også om hvordan skille import av hampefrø fra andre frø. om ikke annet så står det kontaktadresse der.

http://landbrukstilsynet.mattilsynet.no/do...id=38&d_id=1453

etter det jeg vet så vil en evt. straff bli utarbeidet ut i fra landbrukslov og innførsel av ulovlig art enn av narkotikalovgivningen. det er tross alt intet rusgivende i cannabisfrø. men det er bare etter det jeg vet og det kan godt være feil.

om du får tilsent frø - så blånekt. om du derimot blir tatt med frø i bagasjen eller på deg så kan det være greit å vite om overnevnte.

egengreon
dette gjelder da industriell hamp, men også om hvordan skille import av hampefrø fra andre frø. om ikke annet så står det kontaktadresse der.

http://landbrukstilsynet.mattilsynet.no/do...id=38&d_id=1453

etter det jeg vet så vil en evt. straff bli utarbeidet ut i fra landbrukslov og innførsel av ulovlig art enn av narkotikalovgivningen. det er tross alt intet rusgivende i cannabisfrø. men det er bare etter det jeg vet og det kan godt være feil.

om du får tilsent frø - så blånekt. om du derimot blir tatt med frø i bagasjen eller på deg så kan det være greit å vite om overnevnte.

Det er jo kjekt å vite...

Greenthumb

Synes det var en fin evaluering :) Informativ og bra formulert! ikke noe anti-narko piss ihvertfall! Synes virkelig staten burde få ut fingern og få satt igang noen prøveordninger og sysle med å prøve å få bygget opp et mottakerapparat for produktene som vil komme av produksjonen! Hamp ER en miljøvennlig plante! Når dette er sagt synes jeg kanskje de kunne lagt litt mere vekt på hampens store fordeler imot andre vekster som dyrkes i Norge?