Gå til innhold

Recommended Posts

SixIxIx
Noen som har testa denne? http://www.head-nature.com/00690?id=PSjMBMb4&mv_pc=291

Jeg har en sånn liggende men hakke testa den enda

En kompis har en sånn som vi har lekt oss litt med. Det er kanskje ikke den mest effektive måten å gjøre det på, men med litt tålmodighet og hyppig frysing så blir det noe å røyke på etterhvert B)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
mester grønn
<br />Gratulerer som førstemann på idiotlista mi! "Mindre svinn" = mer urenheter. Hvis ikke du forstår et så enkelt faktum, så er det alvorlig synd på deg. [/quote GAMMEL POST, MEN ALIKEVEL...................... legger merke til DEG, G A N J A L F

HVEM ER DU??? SETTER DEG PÅ PÅ TOPP PÅ KVERULANTLISTA MI.............DET ER SYND PÅ DEG, GANJALF, SOM IKKE HAR NOE VETTUGT Å KOMME MED

"Denne posten gav meg 50% warn"

Endret av Onkel
"Denne posten gav meg 50% warn"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Ganjalf
GAMMEL POST, MEN ALIKEVEL......................

legger merke til DEG, G A N J A L F

HVEM ER DU???

SETTER DEG PÅ PÅ TOPP PÅ KVERULANTLISTA MI.............

DET ER SYND PÅ DEG, GANJALF, SOM IKKE HAR NOE VETTUGT Å KOMME MED

:smokey:

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
DubBud

Mester grønn: Drit i å dra opp gamle tråder bare for å lage kvalm, mkay?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
mester grønn
Mester grønn: Drit i å dra opp gamle tråder bare for å lage kvalm, mkay?

beklager- var ikke meningen å "dra opp gammel tråd for å lage kvalm"

det perfekte hadde vært å sende pm til Ganjalf, men fikk ikke til det.

bare det at jeg ragerer på Ganjalf............ikke noe annet. :inlove:

:ninja:

ps. har fått tilsnakk av Onkel....................bedre da???

Endret av mester grønn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Demonslayer

Photobucket-bildene dine er borte Bob, hva med å laste dem opp til norcans galleri? Dreiv og lagde Gumby i forrige uke og savnet virkelig bilder ass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
DubBud

Bildene var det Bob som hadde, men han ble sur og stakk, og flyttet bildene slik at de ikke er tilgjengelige. Lame.

Her har du en video som viser framgangen

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Ordbok
Bildene var det Bob som hadde, men han ble sur og stakk, og flyttet bildene slik at de ikke er tilgjengelige. Lame.

Her har du en video som viser framgangen

Heeeelt lattis musikk da! Cheerful ;D

Ordbok

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Paradoks

Hvor mange gram er det vanlig å få av én plante? I blader altså. Jeg forstår det varierer, men bare sånn ca. ^^

Og hvor lenge kan blad og rusk ligge før man burde gjøre noe med det? Og ikke minst, hvordan burde det i så fall oppbevares? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
iggy

Hvordan tørkes dette?

Ser de på youtube legger det gjenværende fra glasset på "wax paper".. Hva er tilsvarende på norsk? Bakepapir? Matpapir?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
alfahunn

Hvordan tørkes dette?

Ser de på youtube legger det gjenværende fra glasset på "wax paper".. Hva er tilsvarende på norsk? Bakepapir? Matpapir?

aliminiumsfolie forhåpentligvis. er i slutten av prossesen nå og jeg trur det funker!! I'm so exited!!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
innloggingsnavn

Anbefaler alle som lager gumby med ice-o-lator-metoden å investere i en bubblelator. Vaskemaskina gjør arbeidet mye lettere, gir deg større avkastning og et renere produkt. En ekstra filteringspose på str. 220 følger med. Gjør det først som sist.

For å få et mest mulig konsentert produkt bør man bruke fuktig og frossen trim. Sluttproduktet kan ikke sammenlignes med vannhasj laget av tørr trim.

Vær nøye underveis.

Endret av innloggingsnavn
  • Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
RezeR

Hva synes dere er den beste måten og røyke "bubble hash" på? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
tricko

jeg liker å røyke det i joint! :spliff:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
innloggingsnavn

- Den gode, gamle maiser'n! :-)

Tips ang. produksjon av ice-o-lator hasj:

Bruk relativt fuktig og frossent plantemateriale.

Hvis man ikke bruker bubblelator-maskinen er det lurt å mikse plantematerialet med vann og is i en separat bøtte. Dette vil hindre at plantemateriale blir presset gjennom filteringsposene. Ikke bruk for voldsomme verktøy under selve miksingen. Unngå miksmaster, drill e.l. (ihvertfall de første rundene) - bruk ei sleiv. Plantematerialet skal ha omtrent samme tekstur som før miksingen. Hell så over plantemateriale med vann og is over i bøtten med filteringsposer. La vannet renna ut av filteringsposene. Voila - du har laget god ice-o-lator-hasj.

Endret av innloggingsnavn
  • Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
RezeR

Bruker pipe jeg også.:) skal teste i joint.;) lett og "overdose" merker jeg. Blir heeeeelt satt ut og rett og slett slått ut. He he.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
JohnDeFoe

Idag tok jeg alle popcorn budsa som jeg synes blir for smått til å lage god røyk av. Utgjorde 39gram så det var ikke så mye.. Nå står norgesglasset og "godgjør" seg, virker som det har snødd mer trikomer for hver gang jeg er borte og titter.. Blir god røyk før natta!

Håper jeg klarer å få 6g totalt..

Lar alt vannet som er drenert bort med hevert, og det vannet jeg skal drenere bort fra norgesglasset stå i 24timer før jeg prøver å se om det ligger igjen noe.

Gleder meg som en liten gutt på julaften!!

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
tricko

kult! :) Digger gumby hasj! Legg ut noen bilder da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
JohnDeFoe

Ble ikke helt suksess!!

Har fryst ned alt materiale og lager myye mer is og skal prøve igjen en skikkelig runde til senere idag.

Ble ikke mer en akkurat 1gram men det smeltet som smør når jeg mekka meg ett par nattingser igår kveld.. Dessuten sov jeg bedre enn på mange år!! (Jeg røyker flere gram daglig, så er max innrøyka)

Tror ikke det er helt optimalt å bruke ferskt grønt materiale. Tror trikomene knekker av lettere når det har vært fryst ned først.. Dette er min erfaring etter første forsøk (i hele mitt syndige liv) i å lage vannhasj!

Egentlig en deilig erfaring, å vite at jeg kan lage bedre hasj enn det disse føkkings grådige mafia/terrorist folka som selger på "gata"!

Ha en strålende og grønn uke folkens

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Melba

Ferskt grønt materiale? Skal det ikke være knuske tørt når du hiver det i vann og is?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
JohnDeFoe

Det skal være frosset neste gang, ble litt for ferskt. Så knekker trikomene håper jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå