Gå til innhold
fairygirl

Barnevern på nakken-hjelp!

Recommended Posts

fairygirl

Gud hjelpe meg....

Står i stor fare for å miste min elskede, herlige datter...må inn til testing, og har røkt massivt den siste mnd.

Fikk tips om sitronkonsentrat(slik man har i te), og begynner nå å lure på om det er askorbinsyre i dette.

Vær så snill å vise meg respekt med å ikke svare om du egentlig ikke vet det.

Håper på vettuge svar, fra vettuge personer....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
bing

Du får kjøpt noe drikke på hemphouse som skal hjelpe deg med dette.

Prøvde å søke, men fant det desverre ikke.

Når skal du til test?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Cosmo

Heisann fairygirl!

Først av alt må jeg få poengtere at røyking er noe du bør holde deg unna med barn tilstede(spesielt i en foreldresituasjon). Du burde legge røyken på hylla, og når dem tar deg i å teste positivt er du nødt til å legge deg langflat og kutte ut røyken for godt. Du kan tilby deg å la deg teste fremover, og poengtere at du har lagt dette bak deg for å muligens greie å beholde ungen din. Forøvrig finnes det "rensemidler" som visstnok skal rense kroppen. Hvorvidt disse fungerer er jeg usikker på. Yusuf snakka om at man kan kontakte Normal og få informasjon om dette fra det holdet. Likevel har tid veldig mye å si, men med massiv røyking(som du ihvertfall burde holdt deg for god for når du er mor og skal konsentrere deg om dette - unnskyld at jeg kanskje er litt dømmende...) får du en ganske kraftig opphopning av avfallsstoffer i fettvevet ditt, og dette tar tid å få vekk med mindre det er noe i disse mirakelkurene med "rensemiddel". Jeg har god erfaring med barnevernstjenesten og vet at disse kan være vanvittig vanskelige å ha med å gjøre, så du står ikke akkurat sterkt i din sak dessverre.

Du nevner sitronkonsentrat. Jeg har ingen erfaring med dette, men vet at det eksisterer mange myter og teorier av ymse slag. Folk har gjort alt mulig i desperasjon, tilogmed drukket zalo. Om det hjelper er en helt annen sak.

Vet også at det kan være en mulighet å innta KUN protein og fett, altså INGEN karbohydrater OVERHODE(max 20g om dagen tror jeg). Kroppen går da i en tilstand som heter ketose. I denne tilstanden brenner kroppen kun opplagret kroppsfett, men det er vitalt å kun innta protein + fett. Når kroppen går over i denne forbrenningsmodusen utsikkes ketoner i urinen, og dette kan testes for med "ketose-sticks" som gir en bestemt farge når kroppen er i denne modusen. Du kan derfor ha en ganske god indikasjon på om du har fått i deg karbohydrater eller ikke, men det er meget viktig å holde seg unna ALLE karbohydrater. Prosessen starter etter ca to døgn med inntak av kunn protein og fett. Du kan lese om teorien her: http://www.ketolyse.no/

Hvorvidt det vil fungere aner jeg ikke, men siden det som vises på urintester stammer fra fettvev, kan det jo muligens hjelpe litt å forbrenne fettvevet. Om det er nok til å berge deg er likevel usikkert. Du får sikkert fornuftige svar fra andre her inne også. Håper noe av dette kan være til hjelp.

Uansett kan jeg ikke gjøre annet enn å ønske deg lykke til og håpe at det ordner seg for dere!

- Cosmo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
fairygirl

Takk Cosmo for svar...har ikke hatt min datter den siste mnd(sommerferie hos far).

Men det må da sies i sannhetens navn at en kveldsblås etter hun har lagt seg har forekommet.

Ble tystet på av ei sur venninne... Har jeg visst det jeg vet idag, har flisa blitt hyllelagt for lengst.

Dette smaker meget bittert...og veldig veldig vondt.

Til Bing: det blir vel tidlig i uka som kommer antar jeg..

Tips blir motatt med den dypeste takknemlighet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
fairygirl

Bing: har dessverre ikke hemphouse her, bor på en liten plass....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Cosmo

Om du er heldig tar dem kun test med sticks. Da kan det være mulig å drikke så mye vann at urinen blir totalt utvanna og ikke gir utslag. Du må imidlertid være forsiktig med å drikke for mye vann. Man kan faktisk dø av dette også. Om du vanner ut kroppen, slik at saltinnholdet reduseres nok, kommer ikke cellene til å klare å holde på vannet og du vil rett og slett dø. Dette har vært tilfelle i enkelte saker hvor folk som har tatt ecstasy har drukket for mye vann. Du må heller ikke få i deg for mye vitaminer. Disse er også giftige i for store doser og skal visstnok også binde seg til fettvev etter det jeg har hørt. Siste utvei kan kanskje være å "jukse" på urinprøven om det lar seg gjøre. Finn en venninde du kan "låne" litt urin fra, og bruk dette. Kan nok være vanskelig å få til i praksis, så det er nok heller bare å forberede seg på at du kommer til å teste positivt, og heller ta det fra der.

- Cosmo

Endret av Cosmo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
dissi

Øk vanninntaket. Vær fysisk aktiv, ta deg en rolig joggetur om morgenen før frokost. Drikk kaffe for å øke vannlatingen. Men hvor lenge blir du å ha vært uten cannabis når urinprøven skal tas?

Dagene før urinprøven burde du drikke ekstra mye vann. Men vis måtehold! Over 4-5l om dagen anbefales ikke.

dissident,

Stud.Med

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Guest zokratez

Det med å drikke veldig mye vann like før prøven tas, fører bare til at prøven må tas på ny neste dag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
pollen

:angry: Hvorfor kan ikke jenta ta seg en rev, selv om ho har en datter,,,,,????? Dette er jo helt sinnsykt,,, moder Norge is"watching u " Fytte rakkern for et land aa leve i,, :angry: :angry:

• Like 3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Guest zokratez

Det er forskjell på å ta seg en rev og å røyke massivt.

Ikke minst når det er barn med i bildet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
zubriq

Jeg har selv utvannet pisseprøven min en gang og slapp glatt unna all form for videre trakasering på stasjonen.

Jeg drakk ca 3L +/- og fastet så og si kvelden før og spiste ikke frokost, begynte å drikke ca 3 timer før jeg skulle pisse,

dette fungerer..

I min tilfelle testet de med en liten droppe på slags hvit plastikk dings med en lapp, som skal vise striper dersom det blir funnet spor av THC..

Ettersom du ikke finner noe bedre løsning, gå for sitron ekstrakt blandet ut i vann

Håper det ordner seg for deg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
fairygirl

Takk alle sammen...dette setter jeg enormt pris på...

Måtte Gudene være med meg...

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
dissi

Gudene er neppe med deg, men det er derimot vi. :P

Hvordan går det, hvor lenge har du vært uten inntak av cannabis nå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
fairygirl

Røkte sist lørdag...

Har gjennomført en rensekur for kroppen, skulle visstnok fjerne alle fettløselige giftstoffer.

Håper det virker..har oxo kjørt på med MASSE Askorbinsyre(C-vitamin)...masse sitronvann, og masse vann siden torsdag.

Har så og si fastet siden da...

Det går litt bedre, har prøvd å samle så mye mot jeg kan...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
dissi

Ikke fast. Spis 5-6 små måltid hele dagen, med 2-3 timers mellomrom. For lite mat svekker bare immunsystemet, og gjør at hele prosessen går tregere.

Håper dette går bra.

Edit: En slik diett som jeg har nevnt ovenfor er også det mest optimale hvis du vil opprettholde en god metabolisme/forbrenning.

Endret av dissident

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
bing

Helt sjukt at foreldre ikke kan få ta seg en blås på kvelden, jeg er selv 2. generesjon stoner som et annet medlem her inne så fint kalte det, å veit flere her inne er det, uten at jeg engang i min barndom visste dette. Det har på ingen måte plaget meg i min oppvekst, ei heller i senere tid når jeg fikk vite det 17-18år gammal..

Endret av bing
  • Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Even Ganja

High, Fairy.

Jeg vet litt for lite om deg og din fysikk til å påstå for mye, en persons kroppsmasse varierer, for ikke å glemme den variable forbrenningen.

Helsekostforretningene selger renseprodukter som skal virke på ett døgn, og dette må vel kunne bidra til god hjelp?

Ellers er vannkuren virkningsfull, tilføy mengder av sitronsyre og C-vitamin.

En link til C24 her!

img_535956178_0.jpg

Dog, slike hurtigvirkende produkter har sin bakside.

Et medlem på et annet forum har dette å si:

Okay.. Jeg lot meg lure jeg også.. Etter forrige ukes innlegg om rensekuren C24 så gikk jeg til innkjøp av denne kuren og prøvde den på torsdag i forrige uke... Den smakte som nevt tidligere i spalten her helt forferdelig.. Men jeg gikk på med godt mot siden det var såpass gode erfaringer med denne kuren... Å gud som jeg angrer.. Jeg har lært!!! Kuren virket den... Fikk en real utømming på torsdag etter middag og fredag morgen og så roet det seg sakte ned... Deilig tenkte jeg.. Og begynnte å spise litt forsiktig igjen.. Klokka ett natt til lørdag startet magekrampene... Jeg trodde jeg skulle stryke med... Jeg ble liggende på badgulvet hele den natten med oppkast og diare for ikke å snakke om de grusomme magekrampene.... Og dette pågikk til tirsdag kveld... Jeg har ikke kommet meg ut av huset og ikke kunnet ta til meg mat siden fredag.. Kvalmen begynte da å gi seg litt... Men magekrampene har fortsatt, særlig når jeg har prøvd å spise så har magen fått helt "sjokk" og jobbet som en gal.. Som igjen har gitt meg uhorvelige smerter... Måtte endelig kare meg til legen i går siden jeg enda ikke var istand til å komme meg på jobb... Og spurte da forsiktig om denne "sykdommen" jeg nå hadde fått kunne ha noe med renselseskuren og gjøre... Ja, ja.. Dere skjønner vell selv at jeg fikk en lang leksjon om dette...

Stå på, Fairy.

Cannabis er plagsomt forbudt via norskamerikansk lovtolkning, og de kan virkelig plage hvis de blir tatt i bruk av barnevernet.

Hold oss oppdatert.

-ganja+

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
fairygirl

Har ikke nubbsjans å få i meg mat, dissident...

Men takk for godt svar. Om du studerer medisin, kanskje du har andre ting å bidra med? Tenkte på dette ganja skrev om tidligere...Husker ikke hva det heter, i innslaget "THC" i samme spalte? Jeg gikk på en medisin,da jeg røkte, som fikk meg opp i vekt, en 5-6 kg, som jeg tok av meg på kort tid etter den ble seponert. I og med det at THC blir lagret i fettvevet i binyrebarken, er det en mulighet for at noe av THC`n ble borte?

ganja- er liten av vekst, har rask metabolisme. C24-kuren ble gjennomført lørdag. Fikk heldigvis ikke noen uheldige bivirkninger, som nevt over. Tenkte på å ta en runde til med C24, tror du det har noe mer effekt?

Igjenn, tusen takk for svar, folkens.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
fairygirl

Dissident: homonet melatonin, var det jeg lette etter. Er dette noe man kan få hos lege, eller finnes det i andre produkter? Vet det har vært forsket på i forbindelse med søvn(med vekslende hell).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Ganjalf
Dissident: homonet melatonin, var det jeg lette etter. Er dette noe man kan få hos lege, eller finnes det i andre produkter? Vet det har vært forsket på i forbindelse med søvn(med vekslende hell).

Tror ikke du får det i Norge, uansett. Men det ble solgt over disk i helsekostbutikker i Sverige. Om det gjøres fortsatt, er jeg usikker på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
dissi

Jeg ser ikke helt nytteverdien av å innta melatonin fairygirl. Det er nok lite du kan gjøre disse dagene annet enn å være fysisk aktiv og drikke mye vann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Even Ganja
ganja- er liten av vekst, har rask metabolisme. C24-kuren ble gjennomført lørdag. Fikk heldigvis ikke noen uheldige bivirkninger, som nevt over. Tenkte på å ta en runde til med C24, tror du det har noe mer effekt?

Neinei, ikke ta denne kuren så tett. Det kan umulig være godt for kroppen.

Om du allerede har tatt den, så antar jeg du er nokså rensket.

Melatonin er et stoff vi Cannabisbrukere burde tatt jevnlig, ettersom kroppens egenproduksjon blir noe hemmet.

Jeg tviler på om melatonin kan gjøre i denne sammenheng.

Har du lang tid som Cannabisbruker, og hva inntak?

Ganjalf: Jeg ble tipset om at melatoninet selges reseptfritt i norske apoteker.

-ganja+

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå