Jump to content
Sign in to follow this  
fairygirl

Barnevern på nakken-hjelp!

Recommended Posts

WoodyGuthrie
Neinei, ikke ta denne kuren så tett. Det kan umulig være godt for kroppen.

Om du allerede har tatt den, så antar jeg du er nokså rensket.

Melatonin er et stoff vi Cannabisbrukere burde tatt jevnlig, ettersom kroppens egenproduksjon blir noe hemmet.

Jeg tviler på om melatonin kan gjøre i denne sammenheng.

Har du lang tid som Cannabisbruker, og hva inntak?

Ganjalf: Jeg ble tipset om at melatoninet selges reseptfritt i norske apoteker.

-ganja+

Jeg er ikke sikker på det med melatonin reseptfritt. Jeg måtte hvertfall ha resept på det da jeg brukte da jeg var 17-18. Mulig lovene er forandret.

Ganja: Er du sikker på at melatoninproduksjonen blir hemmet av cannabisbruk? Søvnproblemene mine ble brått avbrutt da jeg begynte å røyke. Røyka bare et par dager i uka det første året, så det var ikke snakk om bøttetrekk og pass out i senga. Jeg merka ganske presist at da jeg begynte å røyke ,forsvant store deler av søvnproblemene mine.

Jeg ville uansett ikke tatt melatonin i tabelettform regelmessig, men det er vel fordi jeg stoler 0 % på alt av legemiddel og annen dritt som blir laga, uansett om det er et stoff vi har i kroppen selv.

Jeg har forøvrig hørt rykter selv om at melatonin renser bort en del avfallsstoffer fra kroppen.

fairygirl

-ganja-

Har vel røkt herligheten i et par år nå...bor på en liten plass, så det har vært i rykk og napp at jeg har fått tak i..

Har røkt i overkant av en høvding siden 12 juni...sist inntak for 9 dager siden, idag 16 juli...

Pøser på med sitronvann med 1g C-vitamin. Tar sjansen på en ny runde med C24 imorgen. Vet ikke når jeg må inn på prøver, har underskrevet papirene. Vet du hvor lenge det tar før de får svar på prøvene?

Hvordan tror du dette går...? Er jeg rein etter en ny runde med C24?

Loke Bong

la oss si at du "består" denne prøven, må du ta flere prøver fremover eller? og hvis så, er det ikke bedre å la pipa ligge til dette har blåst over?

håper det ordner seg for deg, cannabisbruk burdte ikke være et argument å bruke mot folk for å ta barna dems.

:angry:

Even Ganja

Dessverre så er det slik, Loke Bong.

Dette er en praksis jeg har merket økende tendenser til, og det er veldig enkelt for en sur ekskjæreste/whatever å tipse f.eks. barnevernet om dette. Eller annet, jævelskap har svært få grenser. Blir du politianmeldt og har omsorg for barn; vips, så sluker barnevernet opptil et halvt år av livet ditt. (Noe drøyt, men det føles sånn.)

Barnevernet er en institusjon som plikter å ta henvendelser seriøst, så å bruke dette organ er å virkelig forsure tilværelsen for alle parter. Verst av alt, så går det oftest mot sin hensikt og rammer særlig barna. Ve og vel for barnevernet, de har sin utrolig viktige funksjon, men jeg skulle virkelig ønske de brukte litt bedre innsikt. De rammer barn for ofte til at deres funksjon kan forsvares.

I tillegg til alle jævla perverse svin som har for høye og viktige stillinger og er immune for et korrekt barnevern.

Vel, rettferdig har verden aldri vært.

Men, til topic.

Jeg tror du allerede har svært lave verdier, som er under målegrensen. Du har et lite forbruk og "vasker godt med rett middel".

Prøvesvaret bruker vanligvis 2-3 uker om posten gjør jobben sin.

Er du født under en lykkestjerne kan det tilogmed hende at prøven forsvinner i postgangen...

Dette går nok helt bra, men du må etterhvert oppsøke kilden til problemet. Å leve under et sånt press er ikke godt for noen.

Du nevnte en sur venninne?

Dersom du har mulighet bør du få denne venninnen til å innse hele sirkuset hun har satt i gang.

Og, om hun ikke vet bedre, kan du kanskje fortelle henne om Cannabis. Eller henvise henne hitover?

Lykke til, men jeg er sikker på at du passerer med glans.

Stå på!

-ganja+

• Like 1

cerberus

For et jævla drittland vi bor i ! jeg pleide å røyke massivt før , men etter guttungen ble født har det blitt med helgene.Blir faktisk gøyere med rev , jo sjeldnere man røyker. Takler ikke tanken på at noen skal få lov til å kalle meg "uansvarlig" eller "uegnet" forelder pga av en liten rev. Danker stashet utendørs/hos venner , har grow hos en venninne jeg stoler på og har aldri ALDRI noe på meg når jeg er utenfor døren. Holder selvfølgelig kjeft om det til alle jeg ikke har kjent , røykt med og stolt på i minst 15 år også.

En venninne av meg drakk en flaske eddik før hun skulle ta pisseprøve på folkehøgskulen hun gikk på. Det funka , men var visst ikke særlig digg :)

• Like 1

Cosmo

Jeg har veldig lyst til å servere denne "venninnen" et par velvalgte ord jeg. Faktisk har jeg lyst til mye mer enn å servere henne noen ord, men den saken tror jeg vi lar ligge. Send henne hit, så skal vi debattere henne i senk. Be henne melde seg inn her og starte en ny tråd, så får vi poengtert hvor vanvittig lavmåls hun er, for ikke å snakke om hvor ignorant...

Det er rikelig med vitenskapelige rapporter og fakta om cannabis tilgjengelig. Jeg holder på med samme saken mot mine foreldre nå, og har kommet til det stadiet hvor de ikke har mer propaganda å komme med fordi alt er tilbakevist med - ja, du tenkte rett - FAKTA, så nå velger de å "ta en treåring" som jeg kaller det. De bare hører ikke på fornuft i det hele tatt. Kan sammenlignes med en treåring som får fortalt hvordan ting egentlig er, men velger å holde for øra mens han/hun roper "NÆNÆNÆNÆNÆNÆNÆNÆNÆNÆNÆ!". :)

Dette er veldig gøy egentlig, men siden jeg er glad i foreldrene mine lar jeg dem få litt pause i ny og ne sånn at dem ikke bryter helt sammen. De har ihvertfall akseptert at jeg ikke kommer til å slutte, og går nå bare rundt og bekymrer seg for når jeg skal sette første sprøyta med heroin ettersom hasj etterhvert kommer til å bli for svakt(på tross av at jeg har statlig propaganda som tilsier at dette ikke er tilfellet). Vi vet jo også alle at det ikke er lenge siden politiet avkreftet gateway teorien når det var tørke i Stavanger(det var Stavanger ja?), hvor "vi" poengterte faren for at unge eksperimentelle brukere fort kunne falle over på amfetamin - som forøvrig ser ut til å flyte over i hele Norge. Forstå det den som kan. :)

Men send henne uansett inn hit. Hun kunne definitivt hatt godt av et par sannhetens ord.

- Cosmo

• Like 3

PoSpud

For en perfekt inngang til en debatt i media omkring cannabis.

Forøvrig.

Føler med deg fairygirl. Det helvetes forbudet.

fairygirl

Tusen takk til dere alle for støtte og sympati!

Utrolig godt å ha en plass å søke råd i en forferdelig situasjon. Med fornuftige mennesker, som har et realistisk øye på cannabis vs stat, og trangsynt lovgiving.

Jeg skal holde dere oppdatert...

Tane

Hører en optimisme, så fint. ;) Og uansett hvordan det går, hold motet oppe. Ha positive mennesker rundt deg. Kanskje søke støtte hos mormoren og morfaren hvis dere har et fint forhold. Barnevernsfolk kan virke skremmende, det kan virke som om de vet alt så mye bedre. Men ikke la deg avskrekke, det er du som er mammaen hennes.

Yusuf
Dissident: homonet melatonin, var det jeg lette etter. Er dette noe man kan få hos lege, eller finnes det i andre produkter? Vet det har vært forsket på i forbindelse med søvn(med vekslende hell).

Har flere veninner som bruker melatonin samboeren min gikk også til fastlegen sin og fikk han til og skrive ut resept på melatonin og har bare posetive ting og si om stoffet.

Du kan få kjøpt det under disk på helsekost forettninger på vest kanten i Oslo men det er dyrt beste er og be fast legen din skrive ut resept for deg.

Er det noe mer du lurer på om melatonin ring meg så skal du få prate med sammboeren min.

Texel

mener dere at barnevernet blir koblet inn uansett hvis den som blir tatt med ting har barn? Så hvis jeg blir tatt med en femmer f.eks blir det da helvete? Er ustraffa fra før og har fast jobb og studerer. Aldri snakka med noen politi engang.

Xunoph
mener dere at barnevernet blir koblet inn uansett hvis den som blir tatt med ting har barn? Så hvis jeg blir tatt med en femmer f.eks blir det da helvete?

Jeg kan berolige deg med at nei, det er ikke tilfellet.

Derimot kan andre straffbare forhold eller mistanke om slike (trenger ikke bli politianmeldt for handlingen), medføre automatisk barneverninnkobling. Når barnevernet mottar en bekymringsmelding eller en rapport fra utrykket politi, er de pliktige til å sette igang en obligatorisk undersøkelsessak. Da er det ikke akkurat gunstig om man bli tatt for bruk eller oppbevaring av cannabis så lenge denne perioden pågår.

Men jeg har hørt fra flere hold i sosialetaten at cannabisbruk alene ikke er grunn stor nok til å frata noen foreldreansvaret. Det er jo bra - og riktig.

Vassend

Tar jomfru posten min her jeg. ^_^

Ihvertfall, fant noe interesangt på www.erowid.com

Tested for in Standard Drug Tests? YES

Detection Period in Urine:

Single Use : 1-6 days

Weekly Use : 3-9 days

Daily Use : 7-30 days

kilde: http://www.erowid.org/plants/cannabis/cannabis_testing.shtml

Lykke til med testen!

Edited by Vassend

fairygirl

Takk Vassend=)

Har til nå tatt to urinprøver..får vel svar på den første om kort tid. Er frykterlig nervøs.

Er det noen som har gorde tips on hva jeg sier om de finner THC på testene?

Må jo berolige dem på et vis..

Vennlig hilsen en fe i trøbbel.

pattern

www.howtopassadrugtest.com <--- Der finner man rensepiller som visstnok skal være veldig effektive. Jeg bestilte derfra for en stund siden, men var da ikke klar over at dette er ulovlig i Norge, så det har nok blitt stoppet i tollen. Vil tro det skal gå greit om man ber de om å sende det i et vanlig brev istedet for en pakke.

liszt

Hvis det og "flushe" kroppen med vann kan hjelpe, vet jeg at det er noen akupunktur punkter som øker aktivitet i f.eks nyrene, som er et såkalt aktivt "renseorgan.( kan egentlig manipulere de fleste organer ++ med slike aku-punkter:)

Dette vil da føre til mye og hyppig avlating, som igjen fører til dehydrering av ulike celler som igjen gir en følelse av tørst som tilslutt gjør at du kan drikke ganske mye vann, siden det på en måte renner rett igjennom...

Mulig det hjelper....

Kan forresten gjøre det med tykktarmen også...Hmmm...Mezzy..

Liszt...

bb1984

En metode som er prøvd ut og funker: Det tryggeste er å få en kompis med "rent" urin til å pisse litt i en kondom, ha kondomen i trusa og stikke et lite hull med en nål. Det er kronglete og litt risky, men urinen er garantert safe.

Dette kan man også gjøre foran legen, forutsatt at legen ikke sitter og stirrer.

bing

Ofte så stirrer folk når det er "viktige" prøver som gies.

Hvor enkelt det er for en JENTE å vippe ut en dong å "pisse" er vel en annen sak :)

sheebas

Syntes dette forumet begynner bli tale fattig.. Virker som at flere og flere forsvinner herfra. har jeg rett admin\er?

Uansett det vriker som at denne mammaen ble tatt med positiv prøve, ellers så gir hun bare blaffen i informere oss..

smoke up

Even Ganja

Det er en rimelig antakelse at brukere flest er slått ut av all kranglingen, verdenssituasjonen og tidenes våteste sommer. Samt det faktum at de fleste av oss ennå ikke har kommet over sjokket på Bushs siste fadeser.

NorCan vokser uansett hele tiden, og vi lærer etter hvert som vi trekker inn alle inntrykk og trekk.

Jeg vet ikke hva som har skjedd med vedkommende her, men vet at andelen forumtroll er stigende.

Lite som kan forhindre det, om ikke legalisering av Cannabis sannelig også kan hjelpe mot slikt.

Stå på, og jah; toke it.

-ganja+

Threepweed

Skjønner ikke hvordan folk kan klare seg uten forumet. Tror de at det finnes noe mer givende liv å leve, eller? Jeg drar selv på ferie i dag hvilket vil innebære to uker uten min daglige norcan-dose. Kjenner abstinensene begynner å kicke inn allerede.

Dette blir for jævlig.

På den andre siden, tonnevis med nye poster å se fram til når ferien endelig er over. :)

DubBud
Ofte så stirrer folk når det er "viktige" prøver som gies.

The Whizzinator to the rescue! En strap-on kølle med en snacksy makko fylt med syntetisk urin. Comes in variety of colours :)

model1.jpg

(Tipper modellen over her er jævlig stolt av dette oppdraget. Øverst på CV'en!)

Edited by DubBud

pube
Takk Cosmo for svar...har ikke hatt min datter den siste mnd(sommerferie hos far).

Men det må da sies i sannhetens navn at en kveldsblås etter hun har lagt seg har forekommet.

Ble tystet på av ei sur venninne... Har jeg visst det jeg vet idag, har flisa blitt hyllelagt for lengst.

Dette smaker meget bittert...og veldig veldig vondt.

Til Bing: det blir vel tidlig i uka som kommer antar jeg..

Tips blir motatt med den dypeste takknemlighet.

ikke for å virke useriøs eller noe men jeg fant ironien i at du kalte ho en "venninde"

tysting ja, fenomenet dukker opp atter en gang.

send ho brev med hvitt pulver i posten anonymt styrker ikke din sak men hevn er det jo går jo anthrax alarmen for fullt .P gjerne knuste piller da de ikke kan avfeie dette som mel eller melis :rolleyes:

men tilbake til saken det skal hjelpe å drikke mye vann men det er nevnt noe med fettvevene så det kan være vanskelig, jeg tror ikke du er noen dårlig mor selvom du tar deg et blås mens dattera di er innomhus.

vist foreldre kan drikke med barn i hus kan de røyke med barn i hus, jeg anbefaler ingen å eksponere barna sine for cannabis indirekte men er dem ikke i samme rom tar dem ikke skade.

du elsker nok barna dine som alle andre mødre gjør jeg dømmer ingen,og jeg syns det er litt hardt sagt mot deg det ovenfor her no hate against anyone though

siste tips skaff deg ett råskin av en advokat :D

Kuriosa

Uansett om du tester positivt eller ikke er barnefjernet farlige greier:

Du bør sjekke ut dette forumet for barnevernsofre: http://forum.r-b-v.net/

Les og bli vis - det bør alle gjøre - skummelt!!!