Jump to content
Sign in to follow this  
fairygirl

Barnevern på nakken-hjelp!

Recommended Posts

kharon
Uansett om du tester positivt eller ikke er barnefjernet farlige greier:

Du bør sjekke ut dette forumet for barnevernsofre: http://forum.r-b-v.net/

Les og bli vis - det bør alle gjøre - skummelt!!!

Ja, det er skummelt at ikke barnevernet griper inn før i mange av tilfellene der. Fy faen for noen syke folk! En god del der har alvorlige psykiske diagnoser - sier dem selv - men de ser ikke åffer i hælvete at ikke de med sine disassosiative psykotiske personlighetstrekk blir bedømt - etter å ha gitt faen i ungen før de mister'n - som uegnet som foreldre.

I en del tilfeller så er det til det beste at barn blir tatt fra sine syke og uegnete foreldre. Og det synes som om en god del av kroneksemplene for å ha et barnevern henger inne på det forumet der.

Threepweed

De som blir fratatt barna sine vil som oftest gjøre alt de kan for å få dem tilbake, og barnevernet vil bli deres verste fiende. Media elsker å slenge dritt om barnevernet og de vet at de ikke kan svare for seg fordi barnevernet tross alt har taushetsplikt om de detaljene som kan få folk til å forstå deres side av saken.

Jeg er glad jeg ikke har den jobben, må være utrolig frustrerende å ikke kunne stoppe kjeften på alle bedreviterne når man vet at man har muligheten til det.

Det er pussig, derimot, at folk ikke tenker over det. Noen blir fratatt barna sine, de går ut i media og får enorm støtte fra folk rundt omkring i landet. Likevel taper de alle rettsaker hele veien opp til høyesterett.

Hvis disse menneskene har blitt urettferdig behandlet av barnevernet så må det jo bety at det er en enorm konspirasjon rettet mot dem som går hele veien opp til regjeringen!

• Like 1

Kuriosa
Ja, det er skummelt at ikke barnevernet griper inn før i mange av tilfellene der. Fy faen for noen syke folk! En god del der har alvorlige psykiske diagnoser - sier dem selv - men de ser ikke åffer i hælvete at ikke de med sine disassosiative psykotiske personlighetstrekk blir bedømt - etter å ha gitt faen i ungen før de mister'n - som uegnet som foreldre.

I en del tilfeller så er det til det beste at barn blir tatt fra sine syke og uegnete foreldre. Og det synes som om en god del av kroneksemplene for å ha et barnevern henger inne på det forumet der.

Veit du - det slår meg at de tenker det samme om deg....

Fordommer er ikke noe som er forbeholdt de som ikke røyker, og om de som røyker.

Les og bli vis.

• Like 1

Kuriosa
De som blir fratatt barna sine vil som oftest gjøre alt de kan for å få dem tilbake, og barnevernet vil bli deres verste fiende. Media elsker å slenge dritt om barnevernet og de vet at de ikke kan svare for seg fordi barnevernet tross alt har taushetsplikt om de detaljene som kan få folk til å forstå deres side av saken.

Jeg er glad jeg ikke har den jobben, må være utrolig frustrerende å ikke kunne stoppe kjeften på alle bedreviterne når man vet at man har muligheten til det.

Det er pussig, derimot, at folk ikke tenker over det. Noen blir fratatt barna sine, de går ut i media og får enorm støtte fra folk rundt omkring i landet. Likevel taper de alle rettsaker hele veien opp til høyesterett.

Hvis disse menneskene har blitt urettferdig behandlet av barnevernet så må det jo bety at det er en enorm konspirasjon rettet mot dem som går hele veien opp til regjeringen!

Jeg har hatt den tvilsomme gleden å få et nærmere innblikk i hva barnevernet bruker taushetsplikten til, og hva de kan gjøre mot en stakkars syttenåring som hadde "feil holdninger" - det vil si at hun visste mer om hasj enn de gjorde - den historien er stygg. Men i forhold til de andre historiene jeg har fått dokumentert i etterkant - bare bagateller.

Det er rett og slett ikke bare når det gjelder narkotika mytebyggingen er sterk, det gjelder i høyeste grad de andre delene av samfunnet der næringsinteresser dominerer. Akkurat som ved narkotika bruker de mye mer ressurser på å prøve å finne nye begrunnelser for praksis enn å ta inn over seg at hele byggverket er basert på en løgn.

Threepweed
Jeg har hatt den tvilsomme gleden å få et nærmere innblikk i hva barnevernet bruker taushetsplikten til, og hva de kan gjøre mot en stakkars syttenåring som hadde "feil holdninger" - det vil si at hun visste mer om hasj enn de gjorde - den historien er stygg. Men i forhold til de andre historiene jeg har fått dokumentert i etterkant - bare bagateller.

Det er rett og slett ikke bare når det gjelder narkotika mytebyggingen er sterk, det gjelder i høyeste grad de andre delene av samfunnet der næringsinteresser dominerer. Akkurat som ved narkotika bruker de mye mer ressurser på å prøve å finne nye begrunnelser for praksis enn å ta inn over seg at hele byggverket er basert på en løgn.

Dette var ikke mye å bli klok på. Lysst å utdype litt?

Kuriosa
Dette var ikke mye å bli klok på. Lysst å utdype litt?

For det første:

Med utgangspunkt i det vi diskuterer på forumet her - den meningsløse politikken i forhold til rusmidler generelt og cannabis spesielt, er det egentlig veldig rart at såpass mange av oss svelger statspropagandaen på de fleste andre områder.

Skulle ikke vår erfaring tilsi at det er like mye løgn og mytebygging på andre områder?

For det andre:

Dersom du sjekker SSB statistikk over barnevern vil du se at det kun er et mindretall av sakene som har med rusmisbruk og psykiatri å gjøre (og vi vet jo at det ofte er svært subjektive kriterier som gjelder her). De fleste har andre har uoppgitte årsaker - når en ser nærmere på noen av disse sakene er det klart at det her ofte snakk om svært tvilsom praksis. Jeg er personlig helt overbevist om at det kun er min sosiale status (og gode kontakter i SV) som har berget meg unna barnevernet.

Når det gjelder ungdom, så bures det daglig inn ungdom på institusjoner (med opptil 2 års soning), for å røyke hasj - altså det som ville gi en bot for de som ikke har barnevernet i hælene. Du kan f. eks lese Sturla Falcks "Mellom behandling og straff".

Edited by Kuriosa

Threepweed
For det første:

Med utgangspunkt i det vi diskuterer på forumet her - den meningsløse politikken i forhold til rusmidler generelt og cannabis spesielt, er det egentlig veldig rart at såpass mange av oss svelger statspropagandaen på de fleste andre områder.

Skulle ikke vår erfaring tilsi at det er like mye løgn og mytebygging på andre områder?

For det andre:

Dersom du sjekker SSB statistikk over barnevern vil du se at det kun er et mindretall av sakene som har med rusmisbruk og psykiatri å gjøre (og vi vet jo at det ofte er svært subjektive kriterier som gjelder her). De fleste har andre har uoppgitte årsaker - når en ser nærmere på noen av disse sakene er det klart at det her ofte snakk om svært tvilsom praksis. Jeg er personlig helt overbevist om at det kun er min sosiale status (og gode kontakter i SV) som har berget meg unna barnevernet.

Når det gjelder ungdom, så bures det daglig inn ungdom på institusjoner (med opptil 2 års soning), for å røyke hasj - altså det som ville gi en bot for de som ikke har barnevernet i hælene. Du kan f. eks lese Sturla Falcks "Mellom behandling og straff".

Det er klart at vi bør være kritiske til all informasjon vi mottar. Det er noe vi, som hasjrøykere, bør ha lært nå. Det betyr derimot ikke at vi skal anta at alt vi hører er løgn til det motsatte er bevist. Jeg vil også påstå at min skepsis til informasjon jeg mottar er selve årsaken til at jeg tviler på at barnevernet driver med så mye faenskap som noen påstår. Fordommene som cannabisrøykere blir utsatt for er nøyaktig de samme som barnevernet må leve med. Liten innsikt, mye hat.

Siden du pensler samtaleemnet tilbake til rusmisbruk så må jeg stille spørsmål til hvorfor du valgte å sitere meg når du skrev innlegget. Du svarte ikke på noe av det jeg skrev, bortsett fra å nevne ordet taushetsplikt i en negativ sammenheng. Det du snakker om her berører ikke mine argumenter i særlig stor grad.

Kuriosa

Argumenter? Jeg kan ikke se at du kommer med noe annet enn påstander.

Tane

Arild Holta er imot fosterhjem (eller "oppkonstruerte og unaturlige relasjoner"), fordi det bryter med guds plan og ordning.

Han mener at selv dårlige foreldre er bedre enn fosterforeldre. "Fordi Gud skapte oss slik."

(Hvordan var nå den historien om lille Moses i kurven som ble adoptert?)

Dette nettstedet som drives av Arild Holta er ikke annet enn en gal manns makkverk. En mann som kaller alle han ikke liker for psykopater og idioter, og ellers kommer med sterke personangrep, kan man ikke ta seriøst. Han vil fjerne hele barnevernet, og alle politikere.

Lærer dere ikke kildekritikk på skolen, Kuriosa?

Når du prøver å trykke på noen knapper hos noen her, ved å gjøre forsøk på sammenligninger med rusmiddelpolitikk mange jobber mot, og fordommene vi stakkars hasjere må oppleve... Hvis noen cannabis-aktivister hadde kjempa på den måten som han driver på med her, hadde han raskt blitt steina av andre seriøse legaliseringsaktivister. Ingen seriøse forkjempere for en sak, vil bli forbundet med noen som ødelegger, snarere enn å bidra.

Jeg har forresten lenge tenkt på hvor kvalmt det er at det største fokuset hele tiden er på de voksne. Foreldrene som det er synd på, eventuelt fosterforeldrene som vil ha mer hjelp av barnevernet enn de får nå. Det er de som får komme i media. Mens det er BARNA som er de største ofrene, og det er hvordan fosterbarn har det som det må rettes søkelys på.

http://www.barnevernsbarna.no/

Threepweed

Kuriosa, kan du ikke vise at du har mot til å ta tak i det jeg sier i større grad enn å bare plukke opp ett ord for så å slenge det tilbake igjen.

Taushetsplikt.

Argumenter.

Jeg sa langt mer enn som så. Hvis du har en bakgrunn som politiker bør du være smart nok til å ikke ty til slike billige løsninger.

Edit: Cheapshot.

Edited by Threepweed

Kuriosa
Kuriosa, kan du ikke vise at du har mot til å ta tak i det jeg sier i større grad enn å bare plukke opp ett ord for så å slenge det tilbake igjen.

Taushetsplikt.

Argumenter.

Jeg sa langt mer enn som så. Hvis du har en bakgrunn som politiker bør du være smart nok til å ikke ty til slike billige løsninger.

Edit: Cheapshot.

Jeg er smart nok til å skjønne at det vil kreve mye mer enn noen linjer i dette forumet her for å få deg til å tenke.

Mitt hovedpoeng er at jeg synes det er et minstekrav av en oppgående hasjrøyker å se egen situasjon i en større sammenheng. Det innbefatter en skepis til alle deler av maktapparatet, og så de deler som ynder å fremstille seg som hjelpere.

Kuriosa
Arild Holta er imot fosterhjem (eller "oppkonstruerte og unaturlige relasjoner"), fordi det bryter med guds plan og ordning.

Han mener at selv dårlige foreldre er bedre enn fosterforeldre. "Fordi Gud skapte oss slik."

(Hvordan var nå den historien om lille Moses i kurven som ble adoptert?)

Dette nettstedet som drives av Arild Holta er ikke annet enn en gal manns makkverk. En mann som kaller alle han ikke liker for psykopater og idioter, og ellers kommer med sterke personangrep, kan man ikke ta seriøst. Han vil fjerne hele barnevernet, og alle politikere.

Lærer dere ikke kildekritikk på skolen, Kuriosa?

Når du prøver å trykke på noen knapper hos noen her, ved å gjøre forsøk på sammenligninger med rusmiddelpolitikk mange jobber mot, og fordommene vi stakkars hasjere må oppleve... Hvis noen cannabis-aktivister hadde kjempa på den måten som han driver på med her, hadde han raskt blitt steina av andre seriøse legaliseringsaktivister. Ingen seriøse forkjempere for en sak, vil bli forbundet med noen som ødelegger, snarere enn å bidra.

Jeg har forresten lenge tenkt på hvor kvalmt det er at det største fokuset hele tiden er på de voksne. Foreldrene som det er synd på, eventuelt fosterforeldrene som vil ha mer hjelp av barnevernet enn de får nå. Det er de som får komme i media. Mens det er BARNA som er de største ofrene, og det er hvordan fosterbarn har det som det må rettes søkelys på.

http://www.barnevernsbarna.no/

Jeg er enig i at det er barna det må fokuseres på. Det er veldig mye forskning som viser at det å skille foreldre og barn I SEG SELV er et risikoprosjekt. Advokat Sverre Kvilhaug gjennomgår mye av det forskiningen viser på dette området i boken "Atskillelse foreldre og barn".

På tross av utallige forsøk på å bevise at barnevernets "hjelp" er effektiv, er konklusjonen i Befring-utvalget (NOU 2000:12) at det så langt er lite som tyder på det.

Angående Arild Holta så er han atsillig mer oppgående enn mange her på forumet, og at han fremstår som litt gal ikke så rart da han har kjempet mot barnevernet i tjue år, uten at de har klart å knekke han og familien hans. En må rett og slett være litt gal for å klare det!

Jeg opplever han som tolerant og åpen for argumentasjon om det meste - også hasj. Han har nemlig forstått at maktapparatet har mange ansikter, og at mytebygging foregår overalt.

• Like 1

Claraklok:D
Gud hjelpe meg....

Står i stor fare for å miste min elskede, herlige datter...må inn til testing, og har røkt massivt den siste mnd.

Fikk tips om sitronkonsentrat(slik man har i te), og begynner nå å lure på om det er askorbinsyre i dette.

Vær så snill å vise meg respekt med å ikke svare om du egentlig ikke vet det.

Håper på vettuge svar, fra vettuge personer....

C24 er faktisk testet og fungerer (C24 inneholder detox) Altså avgiftning. renser galla mage - tarmsys, og fett og fettvev (fettvevet er det som inneholder thc) så om du holder deg til sunn mat, proteiner og masse karbohydrater, MÅ IKKE FINNE PÅ OG TA DIET!!!!!! skal også spise frokost vær dag fram til prøven. masse vann, og trening. så om du imorgen byner dagen med en gooood frokost, venter ca 4t. byner kuren, LES NØYE INSTRUKS..... holder deg unna Passiv og intak av cannabis fram til deadline :( så vill dette gå bra skal du se :P Lykke till:D

Missy MicOne

at du røyker med barn tilstede.. det missliker jeg faktisk veldig sterkt. når min tid kommer og jeg får en unge, så kommer jeg aldri til å røyke i huset vi bor i. selvom jeg ikke har noe imot hasj og pot i det heeele tatt, så respekterer jeg faktisk ikke voksne personer som røyker når de har barn i huset. det er faktisk ganske respektløst ovenfor barnet ditt. du kan tenke deg når ungen din har om hasj og ting å tang på skolen, så sier den. åå det røyker mamma..!! da hadde jeg slutta å la dattern min møte dattern/sønnen din, OM jeg ikke hadde røyka sjæl å skjønt situasjonen.. men jeg pisser 2 ganger i uka. og røyker fordeom, og jeg kjøper den gule sitrongreia man har i te og ymse ting. sånn ca 2 timer før prøven. og den er alltid rein. husker jeg prøvde det med grønnsåpe en gang. herregud for en nedtur.. værste nedturen og faktisk den eneste og. haha! for en smak i kjeften!!

men å drikke masse appelsin juice skal visstnok hjelpe og!

men vær så snill å ikke røyk når du har barn i hus, å ikke la barnet ditt se deg rusa, husk. det er konsekvenser, og den konsekvensen har vel kommet.

El

Det er stor forskjell på å røyke i huset der det er barn, og være rusa foran barnet...

At noen tar seg en spliff etter de har lagt barna sine, ser jeg ingenting galt i...flame on...

@ Missy - Hva med å røyke i huset til sine foreldre, når de ikke vil at man skal røyke der, er det like ille...? B)

• Like 2

DubBud
men vær så snill å ikke røyk når du har barn i hus, å ikke la barnet ditt se deg rusa, husk. det er konsekvenser, og den konsekvensen har vel kommet.

Så alle foreldre i hele verden skal ikke få unne seg en joint etter at barna har lagt seg for kvelden? Er det noe verre enn om de tar seg en øl eller et glass vin på kvelden?

Problemet er først og fremst forbudet, og de overdimensjonerte konsekvensene. Det er ikke lenge siden 3-4 familier i Nord-Norge ble splittet opp pga. at foreldrene røyka litt tjall. Spør du meg er skadevirkningene av splitting av familier mye større enn at mor og far røyker en joint eller to på kvelden. Foreldre som fyrer har vett til å holde det skjult, av ren nødvendighet.

Når det er sagt, er jeg enig i at foreldre ikke bør vise seg rusa for barna sine, og røykeutstyr må selvfølgelig være skjult, men at dette skal bli et absolutt forbud synes jeg rett og slett er overkill, og ikke aldri så lite hyklersk. Booyakasha!

Edited by DubBud
  • Like 1

gb78

heisann, jeg er i samme situasjon, har barnevernet på nakken og de kommer på overaskelses besøk og urinprøve hver oonsdag helt til juni.. nå er det ikke slik at du mister ungen for at du røyker hasj.. da hadde mange mistet ungene sine her tillands, din sak står mye værre hos barnevernet om du er beregnet for og ha lavere iq enn normalt enn at du fyrer ei bønne. Det du må si er at du ALDRI røyker hasj i nærheten av ungen, hva du gjør når du har barnefri har ikke barenvern noe som helst med. Det du må bevise er at ungen din har det bra, at du tar ansvar og alt er ryddig og greit der ungen din er. om du drar til amsterdam ei helg så gi beskjed på forhånd er det ikke barnevernets sak. ikke prøv og juks prøver , det tar seg verre ut. Jeg testa positivt for noen uker siden, hadde røyka litt i fylla , dum som man kan bli på alko. jeg sa det som det var, jeg røyka ei bønne på en fest, de tok en utvidet prøve som tester verdien og resultatet var av den karakter at min forklaring var troverdig (den var jo sann heh) Jeg har også sagt det at jeg røyker en urteblanding hvor ingredienser ikke finnes på narkolista, kun over listen over reseptpliktige urter og importere eller no iden durn, blandinga heter spice og jeg har sagt at dete røyker jeg akkurat så mye jeg vil når jeg har barnefri og de sa egentlig ingenting på det. grunnen til at denne urteblandinga kom opp er at politiet sendte bekymringsmelding til barnevernet etter en mislykket storaksjon i mitt hus, der 9 politimenn raserte huset mitt uten og finne så mye som ei flis på golvet. Siden jeg er en gammel kjenning og er domfelt for titalls kilo med hasj blir de sur og skal prøve og ta meg der de kan... derfor sendte politiet ut en bekymringsmelding til barnevernet at de fant en narkotika som het "spice" i min bopel. dermed kom barnevernet. og nå sitter jeg nu her i statens klør nok engang, selv om det fan steike meg 8 år siden jeg har solgt ei bønne til noen. plagsomme lakeier.

Jeg har to råd til deg...

1. få en god advokat med en gang. når jeg har ett møte med barnevernet sender jeg barnevernet en epost etterpå med mitt eget referat fra møtet, ber dem signere at de er enig i det referatet jeg har skrevet og sender alt til min advokat. en advokat er en grei sikring mot at man blir lurt.. noe mange blir hele tiden. det er en grunn til folk sitter i fengsel

2. det andre er dette forumet: http://forum.r-b-v.net/ som er Redd barna våre sitt nettforum, her finner du eksperthjelp på alt som har med barnevern og gjøre.

jeg ønsker deg lykke til og håper alt går bra. men STÅ PÅ dine rettigheter,, det er ikke lov og tyne folk ubegrenset her ilandet, de må ha mer enn anonyme bekymringsmeldinger for at du skal ta tisseprøve o.l. ta meg på mine ord, du vil heller ha politiet etter deg som enkeltperson, eller ett apparat som har myndighet til og ta ifra deg ungen din.. IKKE LA DEG LURE

en ting til, IKKE godta mer enn 3 måneders varighet varighet på urinprøvene, det er det de lovlig kan ta på deg, med mindre de iløpet av den perioden ikke kan dokumentere at det er grunnlag for videre evaluering så avlutter DU urinprøvene, selv om de sier du må ta mer, her er ett eksempel når du SKAL ha advokat med deg..

, ikke røyk noe mens du tar dem, ikke ei lita bønne engang,. hasj kommer alltids til og vokse i skogene i marokko så du kan ta deg 3 måneders pause, det SKAL ikke være ett problem.

Missy MicOne
Så alle foreldre i hele verden skal ikke få unne seg en joint etter at barna har lagt seg for kvelden? Er det noe verre enn om de tar seg en øl eller et glass vin på kvelden?

Problemet er først og fremst forbudet, og de overdimensjonerte konsekvensene. Det er ikke lenge siden 3-4 familier i Nord-Norge ble splittet opp pga. at foreldrene røyka litt tjall. Spør du meg er skadevirkningene av splitting av familier mye større enn at mor og far røyker en joint eller to på kvelden. Foreldre som fyrer har vett til å holde det skjult, av ren nødvendighet.

Når det er sagt, er jeg enig i at foreldre ikke bør vise seg rusa for barna sine, og røykeutstyr må selvfølgelig være skjult, men at dette skal bli et absolutt forbud synes jeg rett og slett er overkill, og ikke aldri så lite hyklersk. Booyakasha!

hun må jo for all del unne seg en joint når barnet ikke er der! er jo ikke det jeg mente! :)

men da kan man jo gjerne ta den i peisen eller uttafor, så det ikke lukter grønt/brunt når ungen våkner å alt sånn!

canna
Gud hjelpe meg....

Står i stor fare for å miste min elskede, herlige datter...må inn til testing, og har røkt massivt den siste mnd.

Fikk tips om sitronkonsentrat(slik man har i te), og begynner nå å lure på om det er askorbinsyre i dette.

Vær så snill å vise meg respekt med å ikke svare om du egentlig ikke vet det.

Håper på vettuge svar, fra vettuge personer....

Om du røyker i nærheten av din elskede datter så forstår jeg at di truer med det , hvis ikke så er dette bare nok et eksempel på hvordan staten ødelegger for alminnelige folk som ikke er så glad i Stoltenbergs whiskey..... Har du tid og mulighet til det så har jeg sett at di selger forskjellige ting på smartshops i holland som rensker kroppen for thc etc etter bare en dag eller 2. Jeg vet at dette fungerer veldig bra. Du kan også bestille dette på internet , men det er ikke lovlig å ta inn ettersom man lurer pisseprøvene. søk litt på smartshops , og send mail til dem å hør hva di kan hjelpe med.Eller om du har tid og penger , ta deg ei helg i amster , drikk på byen uten å røyke (om det i det hele tatt er mulig) mens du rensker kroppen med smartshops urter hehe :). Her er en av mange sider du kan maile til http://www.dutch-headshop.com .

De vet hva du trenger :)

Håper du slipper å miste dattera di for at du ruser deg på lettere ting en alkohol..... verre om folk drikker etter min mening....... LYKKE TIL

hamsterdans

Hei fairygirl.

Dette trenger ikke være verdens undergang vet du. Greit nok, de vil ha deg til testing, men det betyr ikke at de vil ta ifra deg ungen din. Vær åpen, la de komme på hjemmebesøk, tilby deg å komme til jevnlig testing. Hvis du er en god mor og har gode forhold for datteren din vil de se dette og fortså at de ikke skal rive jentungen din i fra deg. Bare du kan vite om du er en god og stabil mor med et ordnet liv, men det senser de fort, og da skal det mer til enn litt blås for at de tar henne.

Men fytti katta for en kjip venninne! Er dessuten overrasket over hvor kjapt barneværnet tok affære, vet om jenter som har blitt meldt for langt værre ting i min hjemkommune der bv ikke har gjort noen ting.

Håper det ordner seg.

BK

Det er kjempeflott at dere kommer med tips og gode tanker, men til informasjon er altså tråden fra 2007 :D

Hvordan prøven gikk forblir et mysterium...

Til informasjon har NorCans proffaktivister formulert et brev til barnevernet i Oslo, der vi adresserer en del spørsmål i tilknytning til Politimester Stølens nylige utsagn om intensivering av "krigen mot narkotika". Vi håper å få svar så snart som mulig, og vil naturligvis dele dette med alle sammen.

RiffSki

Håper for hennes skyld at det gikk bra ja, dog selv er jeg enig med etpar av folka her at pipa bør legges litt vekk når unger er involvert, iallefall ikke røyke daglig osv. Blir litt (ikke drep meg nå) somom foreldra sku drekki daglig. uting selvom dette er "akkseptert"

Kleopatra
Du må heller ikke få i deg for mye vitaminer. Disse er også giftige i for store doser og skal visstnok også binde seg til fettvev etter det jeg har hørt.

- Cosmo

Obs.: Vannløselige vitaminer (B og C) er ikke giftige i store doser. De skilles ut i urinen. Kun de fettløselige (A, D og E) er skadelige i store mengder.

Mazar_Kush
Du får kjøpt noe drikke på hemphouse som skal hjelpe deg med dette.

Prøvde å søke, men fant det desverre ikke.

Når skal du til test?

ja det er faktisk mulig. beregent 2 dager med flush, (følg instrukser på pakningen) og deretter mer vann før du skal til å ta testen. som sagt, (følg instrukser på pakningen)

vann er egentlig det som gjør hele greia..

så må man også ha tilsetninger av div. vitaminer for så at det ikke skal bli gjennomsiktig piss, etc.

Lykke til, følg instruksene på pakken. 400kr ca: for 2 flusher.

Beklager var litt loga her. Så ikke at posten var såå gammel, anyways, hvordan gikk dette? . . tror mange hadde satt pris på svar. Håper det gikk greit!!

Edited by Mazar_Kush

c00la

jeg har selv vert til urintesting for hasj, og kan bekrefte to byter og avkrefte et par:)

-det med å putte såpe i prøven(noe som blir sagt at skal ødelegge prøven, ikke jøre den negativ!) er rett og slett ikke lurt, du kan komme deg unna med det hvis det er en hurtigtest som tar kun 15 min. sendes det til en lap, så er du fucked....

-vanne ut, drikke såkalte "rensemidler" på en headshop, har for det meste liten eller ingen virkning.

-drikke 3 liter vann, ca 30 min 1 time før, spørs hvor lenge du klarer og holde deg ( det som er viktig da er at du iallefall pisser 2-3 gang før du skal på prøve, når pisset er helt blankt, burde det være nok, detter har funket for meg, men det er ikke 100% sikkert, ca 60-65%.

-gi kroppen vitaminsjokk, detter er ganske ubehagelig vel og merke, men funker også temmelig bra.

dra på butikken og kjøp et par pakker me c vitamin brusetabelletter, og spis...(husker ikke mengden...:S) spis dagen før, rett før du legger deg, og når du står opp...(ingen av disse er 100% sikre, men det eneste jeg har fått til og funke)

håper dette hjelper:)

-c00la