Gå til innhold
fairygirl

Barnevern på nakken-hjelp!

Recommended Posts

lastboss
...

-drikke 3 liter vann, ca 30 min 1 time før, spørs hvor lenge du klarer og holde deg ( det som er viktig da er at du iallefall pisser 2-3 gang før du skal på prøve, når pisset er helt blankt, burde det være nok, detter har funket for meg, men det er ikke 100% sikkert, ca 60-65%.

...

Hvis du tar B-vitaminer sammen med masse vanndrikking blir urinen både utvannet og gul. Ikke overdriv med B-vitamin, det holder med anbefalt daglig dose. Om det funker for å pisse negativt aner jeg ikke, men det er iallefall en måte å omgå det at urinen blir blank på. Kan tenke meg at andelen metabolitter blir lavere i urinen iallefall. Om du klarer å vanne det ut så mye at det ikke vises på labtest forblir en gåte, men du klarer kanskje å lure slike enkle teststrips. Men, du sier jo at det funker i 60-65% av tilfellene, så denne metoden er vel ikke noe å satse på den heller.

Kondom med rent urin donert av venn/familie som du oppbevarer i trusa slik at det holder kroppstemperatur er en taktikk som funker særdeles bra dersom du ikke har nazioppsyn når du må pisse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
buska

Si du ikke er pissatrengt :smokey:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Guest Gjest: BigBudds_*

Håper jo dette gikk bra, har hørt at å drikke en liter eller to med appelsinjuice hjelper en del.

Da slipper du også utvanna blankt piss.

Veninne drakk to liter, pluss en del zalo.

Fikk negativ på sticks, de vurderte lab men droppa det iogmed at hun var under 18 og det var engangstilfelle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
buskebusk

Haha. Der leste jeg akkurat 3 sider med kommentarer, uten å få vite hvordan det gikk med denne dama!

Men men, er i hvert fall mye visere på hvilke metoder som fungerer og ikke fungerer når det kommer til testing. Personlig hadde jeg kjøpt en pakke med Cannabistester til meg selv, og testet etter hver rensemetode, for å få en noenlunde pekepinn på resultatet.

Min lillebror på 17 ble blandet inn i barnevernet i forfjor fordi han ble narkis.

Men etter han ble 16, kunne de ikke kreve prøver uten hans samtykke, eller sende ham på rehab.

Så visste de ikke hva de skulle gjøre, og truet med å ringe purken, slik at han forstod alvoret i det han holdt på meg. For de visste han hadde diverse amfetaminer og litt hasj gjemt på rommet sitt. Så snakket de med meg, like før de skulle kontakte politiet, og jeg klikket så det tordnet på havbunnen. Sa det kom til å ødelegge fremtiden hans, rulleblad og karrieremuligheter etc. og sa jeg kom til å flytte ut på dagen og aldri mer ta kontakt med dem, om de tystet på ham.

Nå er han 3 måneder inni et 12 måneders langt avrusningsprogram.

Uheldigvis for meg, begynte han med hasj. (egentlig alkohol og sigaretter, men det "teller jo ikke")

Så jeg kan ikke akkurat diskutere meg vekk fra gateway-teorien, når de har sett hvordan det gikk med han.

Hjelper ikke at jeg har røykt i snart 7 år, aldri prøvd noe annet, ikke har lyst til å prøve noe annet, og ikke en gang drikker alkohol. Jeg hadde enten blitt kastet ut, eller sendt på rehab. Måtte uansett tatt regelmessige pisseprøver som foreldrene mine har drøssevis av i kjøkkenskapet sitt. De har også sagt hele livet mitt, at hvis jeg kom hjem med en gutt og ble homo, skulle jeg bli skambanket. Men at min bestekompis er homo, bryr de seg ikke om. Men til gjengjeld sitter de i stuen over leiligheten og ler av ham og forteller vitser.

Så av og til skulle jeg ønske barnevernet hadde tatt meg vekk permanent. Har vært innom av og til i barndommen, men foreldrene snakket seg alltid ut av det. Og jeg holdt kjeft. Har hatet juletiden hele livet, helt til de 2 siste årene jeg har tilbringt julen med samboerens familie. Så for første gang, gleder jeg meg til jul.

Kjekt å bli fysisk mishandlet hele livet, og så sitter familien og snakker og ler av det til julemiddagen. Så litt fyllaslåssing på stuebordet, skriking, knekte ribbebein og revnede ører. Kanskje derfor jeg ikke drikker alkohol? Jeg blir faktisk redd av fulle folk, selv om jeg snart er 22. Kommer det en full fyr mot meg på gaten om natten, tror jeg at jeg kommer til å bli prylt eller drept. For et par uker siden fylte jeg bensin på esso, natt til en søndag, og en full ungdom kom løpende mot meg. Så tok en opp en tazer og skrek "NÅ SKAL DU DØ!". Så klappet han meg på magen og begynte å le. "Jeg bare kødder". Det gjorde ikke frykten min bedre, men jeg klarte å le litt nervøst av det i ettertid. Selv om det var ondskapsfull humor.

Så jeg er fortsatt ganske ødelagt av dette, og av og til tror jeg barnevernet kan være en god ting.

Når det kommer til å konfiskere narkomane barn, og plassere dem på et hjem med andre narkomane barn, er det logisk at det går gale. Akkurat som Cartman i south park, på fatcamp. Begynte å deale sjokolade. Haha.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
caribou

God damn Hippies!

Hvis noen skulle ha akutt behov for å få cannabis ut av kroppen finnes det et legemiddel som heter Rifampicin.

Det er et antibioitka stoff som induserer cyt p450 systemet, da øker de spesifikke enzymer som står for utskillelsen av cannabioder i kroppen og du har rent urin på no-time..

Cannabis blir metabolisert i kroppen til en hau andre stoffer.. Det er disse de sjekker for på tester, vet en hvilken stick som blir brukt av den aktuelle prøvetaker kan en også maipulere litt slik kroppen ikke skiller ut det aktuelle stoff.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
noruego
Tror ikke du får det i Norge, uansett. Men det ble solgt over disk i helsekostbutikker i Sverige. Om det gjøres fortsatt, er jeg usikker på.

Melatonin får du hvis du spør legen din, og blir mest brukt som et søvnpreparat. Kroppen produserer mindre og mindre av dette hormonet i takt med alderen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
cannawiz

Ikke finn på å drikk zalo, den er antibaktriell og dreper alt av bakterier, de gode oxo

Heisann fairygirl!

Først av alt må jeg få poengtere at røyking er noe du bør holde deg unna med barn tilstede(spesielt i en foreldresituasjon). Du burde legge røyken på hylla, og når dem tar deg i å teste positivt er du nødt til å legge deg langflat og kutte ut røyken for godt. Du kan tilby deg å la deg teste fremover, og poengtere at du har lagt dette bak deg for å muligens greie å beholde ungen din. Forøvrig finnes det "rensemidler" som visstnok skal rense kroppen. Hvorvidt disse fungerer er jeg usikker på. Yusuf snakka om at man kan kontakte Normal og få informasjon om dette fra det holdet. Likevel har tid veldig mye å si, men med massiv røyking(som du ihvertfall burde holdt deg for god for når du er mor og skal konsentrere deg om dette - unnskyld at jeg kanskje er litt dømmende...) får du en ganske kraftig opphopning av avfallsstoffer i fettvevet ditt, og dette tar tid å få vekk med mindre det er noe i disse mirakelkurene med "rensemiddel". Jeg har god erfaring med barnevernstjenesten og vet at disse kan være vanvittig vanskelige å ha med å gjøre, så du står ikke akkurat sterkt i din sak dessverre.

Du nevner sitronkonsentrat. Jeg har ingen erfaring med dette, men vet at det eksisterer mange myter og teorier av ymse slag. Folk har gjort alt mulig i desperasjon, tilogmed drukket zalo. Om det hjelper er en helt annen sak.

Vet også at det kan være en mulighet å innta KUN protein og fett, altså INGEN karbohydrater OVERHODE(max 20g om dagen tror jeg). Kroppen går da i en tilstand som heter ketose. I denne tilstanden brenner kroppen kun opplagret kroppsfett, men det er vitalt å kun innta protein + fett. Når kroppen går over i denne forbrenningsmodusen utsikkes ketoner i urinen, og dette kan testes for med "ketose-sticks" som gir en bestemt farge når kroppen er i denne modusen. Du kan derfor ha en ganske god indikasjon på om du har fått i deg karbohydrater eller ikke, men det er meget viktig å holde seg unna ALLE karbohydrater. Prosessen starter etter ca to døgn med inntak av kunn protein og fett. Du kan lese om teorien her: http://www.ketolyse.no/

Hvorvidt det vil fungere aner jeg ikke, men siden det som vises på urintester stammer fra fettvev, kan det jo muligens hjelpe litt å forbrenne fettvevet. Om det er nok til å berge deg er likevel usikkert. Du får sikkert fornuftige svar fra andre her inne også. Håper noe av dette kan være til hjelp.

Uansett kan jeg ikke gjøre annet enn å ønske deg lykke til og håpe at det ordner seg for dere!

- Cosmo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Marie1

Neinei, ikke ta denne kuren så tett. Det kan umulig være godt for kroppen.

Om du allerede har tatt den, så antar jeg du er nokså rensket.

Melatonin er et stoff vi Cannabisbrukere burde tatt jevnlig, ettersom kroppens egenproduksjon blir noe hemmet.

Jeg tviler på om melatonin kan gjøre i denne sammenheng.

Har du lang tid som Cannabisbruker, og hva inntak?

Ganjalf: Jeg ble tipset om at melatoninet selges reseptfritt i norske apoteker.

-ganja+

Hei, lurer bare på hvorfor du mener at cannabisbrukere burde ta melatonin tilskudd? Jeg røyker kun på kvelden før jeg skal legge meg, fungerer som sovemedisin for meg er ikke spesielt glad i rusen. Men siden jeg har store søvnproblemer og får diverse B-prep for søvn velger jeg nå heller å ta meg noen blås. Jeg er nå i ferd med å kutte disse preparatene for godt. Cannabis er definitivt den beste medisinen for meg.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Marie1

Hei, lurer bare på hvorfor du mener at cannabisbrukere burde ta melatonin tilskudd? Jeg røyker kun på kvelden før jeg skal legge meg, fungerer som sovemedisin for meg er ikke spesielt glad i rusen. Men siden jeg har store søvnproblemer og får diverse B-prep for søvn velger jeg nå heller å ta meg noen blås. Jeg er nå i ferd med å kutte disse preparatene for godt. Cannabis er definitivt den beste medisinen for meg.

Upps, såg først nå at dette var en gammel tråd :-S

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Marie1

at du røyker med barn tilstede.. det missliker jeg faktisk veldig sterkt. når min tid kommer og jeg får en unge, så kommer jeg aldri til å røyke i huset vi bor i. selvom jeg ikke har noe imot hasj og pot i det heeele tatt, så respekterer jeg faktisk ikke voksne personer som røyker når de har barn i huset. det er faktisk ganske respektløst ovenfor barnet ditt. du kan tenke deg når ungen din har om hasj og ting å tang på skolen, så sier den. åå det røyker mamma..!! da hadde jeg slutta å la dattern min møte dattern/sønnen din, OM jeg ikke hadde røyka sjæl å skjønt situasjonen.. men jeg pisser 2 ganger i uka. og røyker fordeom, og jeg kjøper den gule sitrongreia man har i te og ymse ting. sånn ca 2 timer før prøven. og den er alltid rein. husker jeg prøvde det med grønnsåpe en gang. herregud for en nedtur.. værste nedturen og faktisk den eneste og. haha! for en smak i kjeften!!

men å drikke masse appelsin juice skal visstnok hjelpe og!

men vær så snill å ikke røyk når du har barn i hus, å ikke la barnet ditt se deg rusa, husk. det er konsekvenser, og den konsekvensen har vel kommet.

Av ren nyskjerrighet, hva med foreldre som tar seg et glass eller to med vin? Mener du at det også er respektløst? ( Vet det er gammel tråd ;-) )

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
DubBud

Missy er ikke aktiv bruker lenger, men det er et godt spørsmål du stiller. Jeg vil si det kommer helt an på adferden og forbruket til foreldrene. Det er forskjell på en liten joint og et bøttetrekk, på samme vis som det er forskjell på det glass vin og to-tre-fire glass vin. Det er vanskelig å sette noen konkrete grenser, siden det kan være såpass store individuelle forskjeller på hvordan folk reagerer på cannabis.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
dormouse

Jeg vet ikke hvor lang erfaring du har med cannabis, men hvis du har store søvnproblemer og heller ikke liker cannabis-rusen,vil jeg anbefale deg å vurdere andre alternativer, eller evt. andre former for cannabisbruk. Vær klar over at cannabis kan forverre søvnproblemer. Jeg har selv hatt varierende og tildels store søvnproblemer i mange år, og det er ingen tvil om at cannabis gjør det vanskeligere for meg å sove -- ikke samme dag, men dagen(e) etter røyking, selv etter en enkelt røyke-session.

Jeg har også brukt b-preparater og sluttet med det. Det er noe dritt, rett og slett.

Det som har hjulpet meg mest, er hard fysisk trening, samt å finne en livs- og jobbsituasjon jeg trives i. Stress forverrer søvnproblemer.

Men i motsetning til deg elsker jeg cannabis -- så mye at jeg ikke bruker det veldig ofte. Hvis du ikke har prøvd å bruke vaporizer, vil jeg anbefale deg å forsøke. Det gjør effekten og opplevelsen mye bedre i mine øyne, og ikke minst er det lettere å kontrollere styrke og virkning. I tillegg kan en vaporizer brukes på mange andre beroliggende og søvnfremkallende urter. F.eks. skal man ikke kimse av lavendel og johannesurt.

Endret av dormouse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå