Jump to content
Sign in to follow this  
bing

Bing does Amsterdam

Recommended Posts

jiffemann

Ser nydelig ut, men på det tredje siste bildet : White WiNdow ? Er det noe nytt, eller bare skrevet feil ? ;)

bing

Det er resultat av "samtale" på coffeeshop ;)

bing

Sliter litt her nå....

har igjen:

Special skunk

hash plant

crystal

shiva

og noe hasj.. alt skal røykes opp innen 4-5timer...

Noen som har noen tips på hvordan en slipper tollere i oslo? (har ingenting annet enn en grinder med meg hjem å gidder ikke finger i rompa når dem ikke finner noe)

Hazy

Egentlig ingen tips.Har vært der 6x.Aldri blitt stoppa og jeg har ikke sett våken ut :redeyes: .Send den i posten :smokey:

noiseless

her kom jeg inn altfor sent. tenkte jeg skulle foreslå du grinda alt, svelget det i dong, kom hit og dreit.

norsmurf

Så du hadde handla på grasshopper.. hvad tycks?

Og, White Smurf.. den synes jeg da var ganske så fresh når jeg var der ihvertfall.. hva synes du?

KH

Helt fantastisk dette Bing :redeyes:

Hvordan gikk det i tollen?

Potteplante

Bing ba meg hilse og si at tolleren kjørte fingeren fast. De kan treffes på post-op på ullevoll.

Potte, messenger.

bing

Her er jeg...

hjemme.... TRIST..

White smurf var rett så fin den, sativa dominant var den nå hvertfall som WW på centraal omtrent..

Tyggisen på grasshopper var slettes ikke værst, en VOLDSOM smak av akkurat tyggis, men det var kanskje ikke noe bombe? :smokey:

Ellers kan jeg si såpass at det å komme hjem kl 22 var en fin ting etter en lang dag med LANGT over par hva gjelder inntak, var så fjern rett før vi satt oss på toget at jeg faktisk var usikker på om jeg ville klare turen fra rasta baby til toget, men det gikk (sakte)..

Kom oss etterhvert til gardermoen sånn ca 2107, å var klar for grønn sone ca 21:22..

Hadde ikke meg annet enn en grinder hjem (hadde den med nedover også).. Tusla inn på grønt å der sto dem...

(bare for å legge til, alle måtte vise pass 5 meter utenfor flyet..)

Vi gikk mot å lata som vi var kjempe glade for å komme hjem å prata så høyt vi bare kunne om hvor deilig det skulle bli med en dusj osv..

For å ikke holde dere på noe pinebenk mer, alt gikk smooth som faen, helt til jeg måtte drite 2 min før bussen gikk, men det gikk fint det også.. vi rakk bussen å kom oss hjem..

Det kjipe var jo å se den døve lille klumpen som lå hjemme å venta, var liksom ikke noe som frista... så jeg sovna uten å røyke nattings for første gang på 4-5mnd.. KAN være noe med inntaket tidliger på dagen, men det forblir historie..

KOM DERE TIL ASMTER.. først når du er der innser du hvor latterlig denna staten er..

Edited by bing

Mazar
KOM DERE TIL AMSTERDAM... først når du er der innser du hvor latterlig denna staten er..

Det stemmer, bing. Nederland har hver eneste dag vist at over 30 år med åpne coffeeshoper ikke fører til noe større problem.

De feige norske politikerne kommer nok aldri til å innrømme sine feil. Dessverre.

• Like 1

Andy

Daaim, nais tur dere har hadt dokker! Akkurat på det bordet der det bildet fra Mellow Yellow trolig er tatt, satt jeg og Bob og røyka den første Amster jointen og ble pissfjern! *Konk*, *ShaKONK*, *KONG*, *NERDERLANSK* -- Det var de lydene jeg husker. Kanon logg! :redeyes:

bing

Innerst til høyre når en kommer opp trappen? :)

Har en del bilder til av nattlige aktiviteter, men lar dem forbli private da jeg har så voldsomt stort lem at jeg ikke ønsker å nedverdige resten av dere her inne. Dette er altså _eneste_ grunnen til at jeg holder dem tilbake :)

Turen var KANON, drar tilbake på dagen om noen spanderer..

En tanke som slo meg ofte der nede: TENK om det hadde vært lov å ta med hjem... :redeyes:

Bob
Innerst til høyre når en kommer opp trappen? :redeyes:

Rett til venstre når du kommer opp trappen satt vi. Du ser deler av bordet til høyre på ditt bildet. :) om jeg husker riktig..

Kul logg. Sånt her får meg til å lengte tilbake...

Edited by BobOlsen

bing

Da får du bestille deg en tur :)

Ta en langweekend, det er få ting som er bedre :)

Reynolds
Da får du bestille deg en tur :)

Ta en langweekend, det er få ting som er bedre :)

Lengter, svært. Neste gang får du si fra - din krempai!

bing

Du har ikke noe pai, Reynolds.. Kan vel evnt ta en uncut edition.. krempaien holder jeg til dama :)

jonasboj

Jeg tok med noe hjem :) null stress, hehe litt noia da..

var vel 8g med 11 forskjellige typer hasj/ sorting.. 0.5++ av alle.

haha skal si kammeratene mine blei på trynet når jeg mekka opp mekk etter mekk når jeg var innrøyka.

"se her gutter, her er ketama gold, nepal temple balls, super polm, ice-o-later" osv :)

fikk forøvrig 2g iceolator i bursdagsgave av dama :) fra greenhouse xD

skal nedover igjen 16nov med en kompis, det blir bare helt sjukt, da skal vi ta masse bilder

og jeg håper dere får se en spennende reiselogg :wacko:

dampkring har 20/21års grense da, så det når jeg gikk inn så jeg bare snudde (DUMME MEG) denne gangen skal jeg teste

iallefall 5-8 typer derifra! damn

bing

Selv finner jeg dampkring mindre bra..

Sist jeg var i amster fikk jeg veldig smaken for Yellow Mellow & Basjoe

Skal du sitte et sted noen timer vil jeg helt klart favorisere Basjoe, JÆVLI kule folk som jobber der, service (eneste CS i amster?) er TOPP.

Andy

muuuuuuuuuuuuuushroooooooms wiiiii

gammelerik
Yes, Gents & Galls, it's time... Again.

Seks dager igjen, reisefeberen melder seg å jeg er klar for "lange" dager med evaluering av shops, weed, hasj og kanskje no shrooms.

Sist jeg var i Amster (juni 07) uteble reisedagboken da kamera ble liggende hos broren til dama (har ennå ikke sett bildene)

Derfor lager jeg nå denne tråden så jeg ikke like lett kan slippe unna, at jeg tar med laptop hjelper nok også litt.. :)

Så nå er det bare å telle ned dager så kjem det nok noen frekke bilder av no frekk thc holdig kliss fremover :ninja:

God tur :)

Selv har jeg og lillebror planlagt en tur i skiftet mellom februar og mars. :D du kan tro jeg gleder meg.

Fint om du har rapporten klar før jeg drar :D

Edit note: sorry ass, tror jeg skal klare å huske sjekking av datomerking på poster heretter :P

Edited by gammelerik

bing

Jaggu FAEN varre ikke på tide igjen...

6dager til ende.. avreise 4/1

jiffemann

4/1 ? altså 1.april ?

Isåfall god tur :redeyes:

bing

hahaha....

4/4

*fnis*

jiffemann

Uansett, god tur :mellow:

Gi oss bilder og rapport da :) selv om jeg vet det fort kan bli litt mye å gjøre for en stoner i amsterdam :P