Jump to content
arnt

Den store Amsterdamtråden

Recommended Posts

JohnDeFoe

Last ned leafly appen, den er kjekk å ha når man er ute og reiser. Forteller deg hvor alle coffeeshoppene er i hele verden og masse annet.

JohnDeFoe

Noen som har peiling paa hvor jeg faar billige billetter til Amsterdam?

Bare sinnsyke priser naa naar ferien kommer.

Slexs

Meg og dama fikk flytur + hotell for 5,500 fredag - mandag.

Vi drar nå på fredag, er det noen andre som skal ned i samme tidsrom?

syklisten

Noen som har peiling paa hvor jeg faar billige billetter til Amsterdam?

Bare sinnsyke priser naa naar ferien kommer.

Heisann hoppsann alle sammen, første post :)

Kanskje litt sent svar, men vil tipse deg om flybilligst.com , der får du en god oversikt over hvilke dager som er billig/dyrt å reise på. Jeg har ikke reist til Amsterdam, men er mye i Spanina, og jeg får da alltid billigst billetter gjennom finn.

Norwegian legger ut en del billig billetter på tirsdager, mens SAS legger ut på torsdager.

Edited by syklisten

JohnDeFoe

Takk for svar, selv om ferien er over. Amsterdam er uansett helt greit reisemaal for en helg/langhelg. Passe paa aa faa med masse froe i samme slengen..

Heisann hoppsann alle sammen, fste post :)

Kanskje litt sent svar, men vil tipse deg om flybilligst.com , der f du en god oversikt over hvilke dager som er billig/dyrt reise p Jeg har ikke reist til Amsterdam, men er mye i Spanina, og jeg f da alltid billigst billetter gjennom finn.

Norwegian legger ut en del billig billetter ptirsdager, mens SAS legger ut ptorsdager.

SørLeandro

Anbefaler sjekke ut coffeshop 1hulp (ligger i Marnixstraat)

Nylig har de begynt med de berOmte moonrocks ogsaa.

Boerejongens ma sjekkes ut, ligner et medisin utsalg der og budtenderne g med matchende hvite frakker, er 22ars aldersgrense der.

For extracts vil jeg anbefale coffeshop Bushdocter.

God tur!

Ana

Hvor, i et trivelig nabolag, kjoper jeg psilocybin? Gjerne i naerheten av et bra drop-in dansestudio.

Edited by Ana

SørLeandro

Da anbefaler jeg deg aa sjekke ut Alien Headshop og The Moon , de fleste headshopsa og smartshopsa selger de samme psilocybin truffles.

Det med dansestudio vet jeg ikke hvor du kan finne , prov bare aa sporre deg frem. God tur og lykke til :-)

Citrus

Nagon som kan rekommendera ett centralt hotel i Amsterdam for ett rimligt pris? ;)

cannawiz

Nagon som kan rekommendera ett centralt hotel i Amsterdam for ett rimligt pris? ;)

Nova hotell, 3 min aa gaa fra dam square

JohnDeFoe

Hotel Central?

Ice

Noen som har oppdatering fra amster siste tiden?

Meg dama skal ned i slutten av maanen, og lurer paa om det er samme gammle gode tralten enda eller om det har blitt noe strengere?

Og vist noen har noe spesielt og annbefale av sjapper og besoke, og generelt ting og oppleve saa blir eg glad :)

KenBB

Samme gamle der nede ja.

Vet ikke om saa mye aa oppleve i amster, om jeg ikke er paa narkofylla og danser hele natten sitter jeg bare paa forskjellige benker, blazer og titter paa byen og folkene der..

J.bacon

Har 2 sjapper å anbefale, den ene er liten ryddig og chill, og heter Easy Times (

)

den andre er l'prix'dam eller noe lignende (største i amster)

RonDog

Barneys og greenhouse i harlemerstraat er absolutt de beste stedene bese. Be shoppen, barene og restaurantene de har. Elles kan jeg anbefale Westerpark, markedet i sentrum og bare gdeg vill, da finner du mange fine gater

RonDog

For guds skyld, pr tangerine dream pbarneys (muligens greenhouse). Beste strainen noensinne ;)

LHC

Falt litt for Amnesia sist jeg var i Amster. Litt utefor alfarvei, god pot,hyggelig betjening og et greit utvalg av mat til steine folk. De hadde til og med et stereomikroskop så man kan granske varene nærmere.

• Like 1

Hashish

Kan anbefale Bull dog coffeshop på det sterkeste. God kvalitet å ikke minst service:)

Nightcrawler

Av coffeshopsene jeg har besøkt likte jeg twede kamer best. Så og si bare lokale folk. Bra weed og rolig dempet musikk.