Gå til innhold
arnt

Den store Amsterdamtråden

Recommended Posts

norsmurf

Håper du koser deg, Fillijokkus :P

like trist som alltid å være hjemme igjen. Tilbake en gang i løpet av våren, håper jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
band1t

Jeg og en kompis er sugen på å ta en tur i slutten av denne mnd. Tenkte vi skulle være en 5dg, fra onsdag til søn-man.

Problemet er at vi ikke finner noen pakketurer til under 4tusen pr.pers. Er det mulig å finne billigere turer eller er det så dyrt? 8200,- for 2pers 5dg med fly og hotell tur/retur oslo.

Tips ønskes :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
jiffemann

Som doktoren kanskje hinter til ovenfor her, så vil jeg nok anbefale, etter å ha lest litt selv, å bestille fly og hotell i forskjellige omganger, for seg selv =) Så kan dere velge hotell helt selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Texel

Stikker nedover 26 april og blir til 28april. noen andre som også skal? Har ikke bestilt hotell, men regner med det ikke er no stress når man kommer ned dit.

Anyway....hvis noen andre skal nedover, så kan dere treffe meg på mellow yellow på lørdag 26.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
jonasboj

Ja, nå er det ikke mange dager igjen for meg heller!

8-11 Mai :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
DrGreenie

Jeg drar til Amster 3.juli!! For første gang... Hvor stein kan man egentlig bli uten å bli kastet ut fra en coffeshop? :smokey: ikke at jeg har tenkt å prøve, men har ikke røyket siden jul! så jeg regner med at det kommer til å bli knockout.

Fikk et tips fra en kamerat som akkurat kom hjem fra amster... han anbefalte Betty Boop i Nieuwezijds Kolk 12.. sa at S.A.G.E'n som de hadde der var verdt en test. noen som har erfaringer??

http://www.coffeeshop.freeuk.com/BettyBoop.html

http://www.black-arts.org/~reatta/Menus/Be...HasjDreamer.jpg

Endret av DrGreenie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
bb1984

Stikker i dag på etnobotanisk pilgrimsreise. Skal være der til 25. Wee!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
sigg

Er det noen som har testa Super Silver Haze eller Purple Haze der nede?

Endret av sigg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
norsmurf

Super silver haze er potensielt bra. Det er nok ikke Purple Haze.

Under en uke igjen til avreise! :smokey:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
norsmurf

Ah, enda en gang er det på tide å ta farvel med fedrelandet, og dra dit jeg virkelig føler meg hjemme. Tre mnd og fem dager siden sist, og fem dager siden en spesiell følelse satte seg i kroppen.. Amsternenser, følelsen av å ha vært borte for lenge.

I kveld går båten til København, som antakeligvis er stappa med festivalgjengere. Et par timers stopp i Christiania, før nattoget går videre til Amsterdam. 14 timer, foreløpig uten bestilt sovekupe. Det kan jo fort bli en interresant opplevelse.

Ha en god sommer!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
norsmurf

Den hadde jeg helt glemt, El. Skal definitivt sjekkes ut!

halvannet doegn med reising, hvorav 15 timer paa toget med tilnaermet null soevn blei braatt verdt det naar vi var fremme.

Amsterdam, jeg elsker deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Yusuf

Du må hilse folka på ANY DAY og Cannabis college fra meg på ANY DAY kan du røyke verdamper.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Ashen

Går det fortsatt bra å bruke tobakk i jointen/mekket på coffeshops, norsmurf?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
IndicaSundt

Går vel idag, men åssen er det i morra... Loven skulle tre ikraft 1 juli...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
SopPer

Fått en sjokk mld i dag, blei spørt av fettern min om jeg skulle verra med til amster på fredag til mandag. Han betaler alt inkl Sensation White. Non som har no tips om hva det er å gjørra mellom Coffeshops? og eventuelt non bra varer å anbefale. White Widow, har jeg hørt er konge :ninja:

Takker for svar =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Rotten

Hvis du skal på Sensation tror jeg du burde bruke lørdagen og søndagen til å slappe av. Bare tusle rundt hvis det er fint vær, eller finne en kafe eller coffeeshop hvis det ikke er det. Ikke noe vits i å stresse rundt å gjøre en masse greier når du har så kort tid og du har vært på et slikt arrangement. Det blir sikkert en herlig opplevelse. God tur. :ninja:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
norsmurf

Ingen tobakk i jointen paa coffeeshops lenger. men, det er da ingen grunn til aa sutre.

Bare en god grunn til aa vaere harry turist aa sitte utafor med bongen naar man absolutt vil ha i litt tobakk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
norsmurf

Og til dere som fortsatt liker tobakk i jointen, er Dolphins ved Leidseplein konge. Ingen servering som foregaar i kjellern = lov aa roeyke tobakk. rett saa koselig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
SopPer

Fy faen, det er konge her. De sinnsykt fine damene som prøver å lokke deg inn i boden sin :) prøvd White widow, Ice og en anna type, gode greier. I morra blir det sopp tripp :) Prøve 10X salvia og, men fikk lite effekt, skal tar mer av det litt seienre.

Det med tobakk er såpass nytt at det blir lite fulgt. På den ene coffee shop'n satt til og med folk å røyka sigg inne. Dem hadde eget røykerom, hvor du kunne røyke alt.

Ingen tvil om at jeg skal hit igjen, så er det sensation etterpå.. skal skrive i morra og åssen det var på sensation :smokey:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå